Zucht. Dat dus. Kan wel janken. Ik weet niet meer wanneer ik heb hem voor het laatst heb om gehad. Ik heb hem dagelijks aan maar ik weet niet zeker of ik hem vandaag wel heb om gehad. Ik weet dat ik rond half 12 mijn dochter uit bad haalde en ik toen mijn ring nog niet om had. Ik baal echt zo. En ik ben ook 'klaar' met zoeken. Ik weet geen plekje meer waar ik moet zoeken waar het ook reëel is om te zoeken. Wat nu???
Advertenties neerhangen op plekken waar je vaak komt, advertentie op marktplaats, bericht op Facebook, gevonden voorwerpen van de gemeente navragen en ook niet geheel onlogisch; doorgeven bij juweliers en goudwisselkantoren in de omgeving!! Liefst met foto van de ring en evt gravure. Hopelijk vind je hem terug! Zoiets waardevols verliezen lijkt me heel, heel, heel erg moeilijk. (Ik heb tranen gelaten om een ketting met graveermunt net naam en geboortedatum zoontje die gestolen is. Gekregen na zijn geboorte, zoiets lijkt me nog zoveel meer emotionele waarde hebben.)
Yes! Hij is terecht! Hij lag op het kuipje boter in de kast. Wat hij daar dan doet is me een raadsel en waarom heb ik mijn ringen (want ook trouwring) toen uit gedaan? Maar dat doet er niet toe. Hij is terecht. Ik voelde me even zo incompleet! Toen mijn man met vanuit de keuken "Ha" riep en aan kwam lopen met mijn ringen heb ik echt even moeten huilen.