Hallo dames, na 2 jaar mmm hadden wij deze week een duidelijk positieve test in handen en op de cb digital stond 1-2..... Nu had ik vanmorgen flink last van krampen en heb ik weer een test gedaan van kruidvat en 1 cb digital, deze geeft niet zwanger aan de kruidvat test is ook een stuk onduidelijker.... Wat moet ik nu doen? Deze onzekerheid is verschrikkelijk....
Ach dat meen je niet zeg, wat ongelooflijk oneerlijk dit!! Maar verlies je ook al bloed dan? Je zou kunnen bellen naar je gyn, maar ik denk dat als ze al open zijn nu dat ze je laten afwachten...... Ik hoop toch dat je tweede test niet goed was, ik duim heel hard!!
. Bedankt.. Kan nu ivm met Pasen m'n kliniek niet bereiken.. Ik hoop zo dat het nog goed komt denk dat ik morgen ga bellen om te vragen of ik bloed kan laten prikken of een echo kan laten maken
Nee ik verlies nog geen bloed... Daarom hou ik ook wat hoop. Ik hoop dat ik ze morgen kan bereiken...
Weet je al meer? Het hoeft niet fout te zitten, Je hcg Schommelt in begin gewoon heel erg! Duim voor je dat stress om niks hebt
De kruidvat testen lopen steeds meer af, maar ben m'n menstruatie is nog niet begonnen... Kan je hcg zo schommelen dat je eerst een positieve clearblue hebt en een paar dagen erna niet meer? Lief dat je voor me duimt erg fijn gevoel dat ik m'n zorgen hier kan delen.
Ja dat kan, mijn Testen waren redelijk positief voor de nod maar werden naar die tijd steeds minder, bij 6 weken was het nog maar een lichte Test-streep .... Maar mijn zoon is nu bijna 10 maanden.
Dat hou ik toch een beetje hoop. Als m'n menstruatie donderdag nog niet door heeft gezet ga ik een afspraak maken. Deze onzekerheid is slopend...
Heb je beide keren ook dezelfde digitale test gedaan? Dus met indicator? Hier 2 posi indicator testen en negatieve 'zwanger/niet zwanger' test. Andere testen lopen niet af maar ook niet op. @Lunap, jouw verhaal geeft wel hoop.
Helaas is vanmorgen mijn menstruatie is alle hevigheid begonnen Bedankt allemaal voor de lieve reacties... Op naar de volgende ronde, vrijdag echo en daarna weer beginnen met injecties. Knuffel!
Dank je, hier vanmorgen 2 testen die duidelijk donkerder zijn geworden. Jij sterkte en veel succes in de volgende ronde.