NEEEEJJJ!! Waarom doen ze dat toch?!?

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28

helemaal mee eens! zo zonde, vond het vroeger heerlijk, lekkere kaaskoekjes. maar nu is het alsof er een vies soort poederlaagje opzit, dit moet dan de kaassmaak geven, maar is echt niet lekker

2. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hollands pannetje met brocoli, wij vonden die zo lekker!:D:(

Dash, zijn van jumboverpakking naar mini gegaan, want je hoeft er minder van te gebruiken.. Yeah right!;)

Pantene shampoo, nieuwe fles = minder shampoo, minder keus..

Daneroll croissants zijn idd ook niet meer wat ze waren..

En de belangrijkste!! De schoonmaakdoekjes van de Blokker (die vooraan lagen voor 1 euro) die zijn uit de handel gehaald, want die waren niet goed, moesten allemaal terug gestuurd worden zij de verkoopster?!:( nooit weer terug gezien ook;)

Etc., etc. wanneer gaan bedrijven het nou eens leren?!

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jaaa die tuc kaas! Daar was ik echt verslaafd aan. Nu smaken ze naar chipito's en die vind ik echt te goor voor woorden :( Zo jammer!

Bros vond ik vroeger ook lekkerder.

En al heel lang geleden: de coca cola light 'new taste'. Bah. Ik dronk vroeger altijd cc light. Nu ben ik blij dat ik die zooi niet meer lust, maar toen had ik nog geen mening over zoetstoffen haha en baalde ik ervan.

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb dit altijd met make-up. Heb ik eindelijk een mascara gevonden die mooi staat, wordt die vervangen door een of ander nieuw klonterding :x. Zelfde met lipstick-kleuren. Ik vraag me heel erg af of dat steeds vernieuwen nou echt een positief effect heeft op de verkoop. Bij mij niet in ieder geval!

5. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik gebruik altijd Silan babyzacht wasverzachter (hypoallergeen). Deze had een Almond geur en vond ik heerlijk! Nu is het Aloe vera en Waterlelie geworden, echt stukken minder lekker!

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    De Bros is inderdaad heel zonde, maar ik baal meer van dingen die uit het assortiment worden gehaald.. :( Er was zo'n hele lekkere deodorant van Fa met sinaasappelgeur, die rook ik de hele dag door, en het rook niet zo chemisch.. Weg. Maaltijdpakket voor tarli (ik geloof van Honig, weet het niet zeker), weg. Oh en die chips, met die tijger erop, van die frietjes waar je doorheen kon blazen.. WEG. :(

7. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Totaal mee eens. Hadden ze met die Lion chocolade bar gedaan een paar jaar terug, niet meer te eten die dingen. Ook onlangs met tuc kaas smaak, zo smerig! Bros is ook veranderd had ik gemerkt, ook iets dat ik niet meer hoef te kopen.

8. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hier ook met cup à soup!

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ja idd is de cup a soup niet meer zo lekker als voor de vernieuwing.

En lustra verkopen ze helaas ook niet meer, was schoonmaakmiddel voor de ramen, het rook zo lekker en niet vettig net zoals glasex.
    Nu kan ik niets meer vinden waar ik mijn ramen zo lekker mee kan zemen.:(

10. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ik mis de pakjes Maggi stroganoff, de gerookte zalm pizza met dunne bodem van de Albert Heijn (koelvak), en nog veel meer producten waar ik even niet op kan komen! :D Wat ik ook heel irritant vind is dat de Palmolive elke dag shampoo nu bijna 2 euro kost, en voor een paar maanden geleden nog geen 1 euro! :x

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

huh dit verklaard dus waarom ik laatst heerlijk heb kunnen douchen zonder uitslag te krijgen. Ik douche ook altijd met babyspul omdat ik eczeem heb en ik had laatst nog een oude fles dove in de kast( denk een fles van 2 jaar oud ) ik denk ff proberen en ik heb heerlijk gedoucht zonder uitslag ervan te krijgen.

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja en de bros inderdaad die had ik laatst gekocht en hard dat het was haast niet te bijten..eerder was het zo lekker luchtig je hapte er zo doorheen en de smaak was zo lekker romig

Deel Deze Pagina