Knoop in mijn maag, ei kwijt...

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Partyrocker, May 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mijn vriend en ik gaan vandaag een nachtje naar Preston Palace en mijn kleine man gaat een nachtje bij mijn moeder logeren.
    Maar ik vind t echt maar 3x niks om hem achter te laten:(.
    Het is echt de allereerste keer dat we samen een nachtje weggaan en aan de ene kant best lekker. Maar wat voel ik me toch schuldig

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Heh sh*t zou deze verplaatst kunnen worden naar Baby en Dreumes..

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hehehe gewoon lekker van genieten en voor je gemoedsrust je telefoon op vol volume en laten bellen als er wat is :)
    Voor je het weet is het voorbij en staat de 2e keer op de planning

Die is echt veeeeel minder eng dan de eerste keer :)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    eerste keer vond ik t ook eng maar je moet maar zo denken: je moeder heeft jou ook goed opgevoedt toch ;)
    mocht er iets fout gaan weet ze vast wel wat ze moet doen, en denk dat je moeder het net zo spannend vind als jij en dus extra goed zal opletten ;)

Meid geniet van je avondje weg!!! Je gaat t straks nog heerlijk vinden. Ik iig wel haha. Hier gaat de kleine om het weekend naar mijn vader een nachtje en een dag. HEERLIJK!!! en dan gaat ie nog regelmatig naar de andere opa's en oma's (totaal 4paar :p)

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    ja ik denk dat veel moeders je gevoel wel herkennen... maar het is juist heel goed om te doen! Voor jou, je man, voor jullie relatie en ik denk ook dat het voor je kindje goed is om te wennen aan af en toe bij iemand anders zijn/slapen.

Probeer ervan te genieten het is één nachtje en je kunt vast tussendoor even bellen!

Share This Page