Vraag over bezorging van een heel belangrijk stuk

Discussion in 'De lounge' started by bosi333, Aug 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ik laat even in het midden wat het is...maar wij wachten op een heel belangrijk stuk...dat is gisteren met DHL aangeboden en we waren echt net te laat om het in ontvangst te nemen.

We hadden helaas geen code gekregen vandaar dat we ook niet wisten dat het gisteren rond die tijd zou komen...anders waren we zeker thuis gebleven. We hadden het eigenlijk vandaag pas verwacht.

Maar goed...DHL bezorgd gewoon de volgende werkdag weer...dus vandaag zijn we de hele dag thuis gebleven hiervoor.

:(

Jullie raden het al...niks gekomen.

Nu stond er op de niet thuis kaart van de bezorger geen code...en diegene die het heeft verstuurd is niet meer bereikbaar.

Als we het morgen niet krijgen kan mijn man iets heel belangrijks niet doen. Dus wel heel erg balen.

Nu mijn vraag aan jullie. Wie heeft de ervaring met DHL dat ze het in plaatst van de eerstvolgende dag...de dag daarna nog heeft gekregen. Het is morgen zaterdag...dus ik vraag me af of ze dan wel of niet morgen nog kunnen komen.... :(

Iemand?

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
  3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja ze bezorgen op zaterdag! In heb vandaag ook DHL gemist en had een briefje dat ze morgen terugkomen.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Bedankt...:)

Maar ze waren hier dus donderdag al...en volgens het kaartje zouden ze dus vandaag weer komen. Maar dat was dus niet zo :(

5. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Is het met dhl express verstuurd of die goedkope dhl parcel club.
    Je kan het bij dhl namelijk ook bij de loods afhalen. Had je geen niet thuis code op jet kaartje staan?

Even bellen morgen ochtend.

6. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

Oct 27, 2014
    1,559
    667
    113
    Kun je niet bellen met DHL?

7. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Toen ik er werkte was het bezorgen op dinsdag tm zaterdag. Morgen komt er bij ons ook een pakje via DHL dus ik ben wel zeker dat er op zaterdag ook bezorgt word. Het kan zijn dat er iemand ziek was en ze geen vervanging voor de wijk hebben gevonden. Het was namelijk de bedoeling dat wij het toen een keer of 4 zouden aanbieden voordat het retour afzender zou gaan. Misschien dat je even contact op kunt nemen met de leider van het lokale depot. Ik weet alleen niet of dat parcel of gewoon was. Het hete toen nog selectvracht.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Hoe kan ik zien welke het is?

Er stond geen code op helaas.... anders konden we het inderdaad volgen of eventueel inplannen?

We konden bellen tot 19.00 uur...maar ze bezorger zou tot 21.00 uur kunnen komen. Dus toen het 21.00 uur was konden we niet meer bellen.

9. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Zaterdag is er geen avond rit volgens mij. Mijn vriend zegt dat de 1 nationaal en de andere internationaal is, ik zou het niet weten tbh. Het inladen was bij ons meestal zo'n 10 uur in de ochtend. Misschien dat dat de beste tijd is om te bellen. Weet je zeker dat het niet bij buren bezorgd is?

10. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik ben zo benieuwd wat het is haha.
    Hopelijk komt het morgen binnen

11. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Dhl kan je via pb berichten op fb. Reageren ze best snel

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    We hebben gebeld vanochtend om 10 uur ( bedankt voor de tip)

Het was via express...en komen alleen als je een afspraak maakt nog een keer. Aangezien ze alleen een afspraak konden maken voor maandag hebben we het stuk zelf opgehaald in Zwolle. Dat was wel even bijna 2 uur rijden ( heen en terug) maar het stuk was zo belangrijk dat dit wel moest.

Maar dat we het kunnen ophalen vind ik wel top...volgens mij kan dat bij een PostNl niet.

Share This Page