Gewoon laten gaan. Mijn zoontje is nu bijna 10 maand en heeft ook de waterpokken. Ze zeggen dat asl ze het zo vroeg krijgen hebben ze nog de antistoffen van de moeder en verloopt het mild. Hij kan het nog wel een keer weer krijgen, maar dan verloopt het ook mild omdat zijn lichaam het dan herkent. Ze krijgen al deze ziektes toch, dus niet te druk om maken.
hoe jonger kinderen de waterpokken krijgen hoe beter het schijnt te zijn.ik zou zeggen gewoon laten gaan
onder een jaar heb je meer kans dat een kindje de waterpokken nog een keer krijgt Kinderen die als jonge baby waterpokken doormaken (tot 1 jaar) hebben soms een lichte vorm, omdat zij nog antistoffen van hun moeder meedragen. Ze maken hierdoor echter zelf minder afweer tegen de ziekte en kunnen hem dan later nog eens krijgen, wederom in het algemeen niet hevig. Waterpokken - Wikipedia dat is meer de reden. ik heb het zelf 2 keer gehad. en de 2de keer wel erger als de eerste. ok. tis prima te overleven. maar heb liever dat mijn kind het 1 keer goed krijgt. 10 maanden echter. afhankelijk van je kindje. en als het niet anders kan is het niet anders zou ik zeggen
ligt eraan als hij al korstjes heeft dan maakt het niet uit als hij blaasjes heeft en de waterpokken nog niet gehad heeft zou ik hem er niet bijzetten
ik zie net dat de incubatietijd 3 weken is hij is nog geen 2 weken geleden nog met ons daar geweest en hebben ze samen gespeeld, de blaasjes zijn al ana het indrogen, hoorde ik net dus de kans dat mijn ukkepuk al besmet is is misschien wel net zo groot dat hij het al krijgt. ik gok het hoor. hij is verder nooit ziek of snotterig dus we gokken gewoon
Gewoon brengen.Zoals iemand anders al zei...het zijn maar waterpokken.Incubatietijd is sowieso al geweest. Niet moeilijk gaan doen om andere oppas te zoeken.
Hier hadden onze buurkinderen 4 weken geleden de waterpokken. heb levi er express bij gezet. En nu heeft hij ze ook gehad . Nu is Levi wel twee en loop jij natuurlijk het risico dat het nog een keer terug komt,maar idd het zijn maar waterpokken. en hij moet ze toch een keer gehad hebben.
Sjee, wat doen mensen er luchtig over! Waterpokken kunnen dus wel heel erg zijn. Kijk mijn zoontje maar. Toen was hij 8 maanden en hij had er echt heel veel last van. Hij heeft het bijna een week gehad, maar 3 volle dagen was hij echt alleen een heel zielig klein huilend hoopje. 't Is maar of je dat 'wel mee vindt vallen'... En qua incubatietijd: Dat zusje heeft het nog niet gehad, dus die is waarschijnlijk op dit moment besmettelijk. Daarnaast: Als opa en oma ook jouw kindje aanraken, kunnen zij het overbrengen van kind tot kind. De reden dat je nu nog geen waterpokken wil, is omdat je het normaal maar één keer kunt krijgen, tenzij je kindje nog geen 1 is. Ik heb ook 2 moedervlekken weg laten halen. Is een kleine ingreep. Kleine gewoon meenemen.