van engeltje tot bengeltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marlo91, 19 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlo91

marlo91 Lid

16 apr 2016
    70
    18
    8
    NULL
    NULL
    hallo iedereen,

onze dochter van 11 maand is een totaal andere baby geworden.
    Wil niet meer in haar bed slapen van zodra ze haar bed ziet weent ze, als ze dan toch in slaap valt in haar bed is ze daar een paar uur later terug.(niet van de honger) Vroeger geen problemen mee gehad sliep na 5 min en de klok rond. Nu is het al heel de week dat ik niet van haar zijde mag afwijken of ze begint te wenen, ze is echt lastig. Krijg hier in huis niets gedaan, kan niet eens buiten zitten want weent voor het minste moet constant met haar bezig zijn. Toen ik ze vandaag in de crèche ging gaan halen zat ze mooi buiten te spelen met een ander kindje daar doet ze niet moeilijk. We moeten volgende week wel binnen voor een nachtje en dag voor te kijken als ze reflux geeft, bloedonderzoek en stoelgang onderzoek. Ze is vermagerd met een maand geleden haar eten lukt heel moeilijk en haar darmen zijn ook niet 100 % neemt al 2 weken enterol en geeft sinds een paar dagen terug diarree. geeft ze nu last van haar darmen, of verlatingsangst? Of doen ze dit nu eenmaal aan deze leeftijd? zo lastig!! :(

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Oef, arme jullie allemaal. Wat ik bij de mijne merkte is dat ze rond die tijd wel iets moeilijker werd. Maar echt verlatingsangst zoals ik andere mama's hoor/lees hebben wij niet meegemaakt. Wat ik wel heel erg sterk merk bij mn dochter is dat in geval van kommer en kwel ze prima kan spelen zolang ik vooral maar niet in het zicht ben. Zodra ik mn gezicht laat zien of mn stem laat horen is t mama kleef tot in extremen. Terwijl als mn man dr is, zit ze poeslief te spelen en te rommelen, wel iets hangeriger dan normaal. Vooral met eten hebben we daar last van. Als ze honger heeft (is dan vaak ook wat sneller) dan is t niet meer het subtiele aangeven van goh ik wil eten maar gelijk een volle driftbui, eten nu!!! Hier hebben we met 16 maanden nog steeds last van reflux, voornamelijk door elke 2 uur eten te geven of eventuele eerdere signalen en na het eten even rustig aan houden we het onder controle. Het is een gedoe, maar voor ons eigenlijk doodgewoon geworden inmiddels.

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    11 maanden sprong misschien?

Mijn zoontje had dit van bed ook 2 weken geleden.

Na 3 avonden 3 tot 4 uur onophoudelijk krijsen. En ik maar van alles proberen. Niks hielp. Ja hem uit bed halen. Maar zodra ik hem terug legde begon hij weer.

Klinkt heel cru. Maar heb hem op een gegeven moment gewoon laten huilen.
    Wel elk kwartier gaan kijken en zeker weten dat er echt niks was.

Na 2 avonden/nachten was het over
    Nog wel even miepen als ik uit zijn kamertje loop. Maar eer ik beneden ben is het al weer over en gaat hij slapen.

Ik ben zeker niet van het laten huilen, maar ik zag echt geen andere optie meer.

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Zat in de bus, dus niet afgeschreven. Hier hielp t als papa dr naar bed bracht die periode. Omdat ze zo mega naar mij trok. (met alle kommer en kwel momenten (sprong/ziek) heeft ze dat) papa merkte ook duidelijk het verschil dus heeft dat met alle liefde gedaan.

Deel Deze Pagina