ibuprofen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eleonora, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Helleu!
    Ben ik weer :)
    Ik ben stom geweest en heb vandaag een ibuprofen geslikt, helemaal vergeten dat dat niet mag tijdens de zwangerschap...
    Is het echt een ramp of denken jullie dat 1tje wel mee valt?
    Liefs Eleonora

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dat 1tje wel meevalt, maar niet meer doen hoor! Als je twijfelt morgen even de vk bellen of hier bij de vk een berichtje achter laten....

Succes!

3. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Miss voor die ene keer dat het niet erg is. Maar ik zou het niet meer slikken. Anders effe de verlos bellen.

Je alleen paracetamol slikken. Ibuprofen en asprine mogen niet.
    Vraag me niet waarom.

Gr

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

De huisarts zei dat er iets van morfine inzat ofzo en dat je ademhaling naar beneden gaat. Dit is voor jezelf niet erg maar voor een baby wel.

Maar 1tje zal niet veel kwaad kunnen denk ik. Ik heb het ook gehad in het hele prille begin(toen de baby dus nog geen ademhaling had)

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

nou..

ik heb voordat ik wist dat ik zwanger was. ook rond de tijd dat jij nu bent..

wel echt 9 ibroprofen per dag genomen (ontstoken wortelkanaal)
    en er is niets gebeurd,,
    toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.. zei ik dit ook tegen de dokter, en die zei me dat dat niets uitmaakt zo vroeg in de zwangerschap, ook de verloskundige zei dit..

dus als jij er maar een hebt gepakt weet ik zeker dat het helemaal geen probleem is

6. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Bedankt lieve mensen voor de reacties!
    Ik zal het idd echt niet weer doen, was het gewoon straal vergeten dat t niet mag.. Maar nu ik het weer weet neem ik het niet meer! Ik heb waarschijnlijk ook een onstoken wortel kanaal... heb al een wortelkanaal behandeling gehad maar ineens kreeg ik een dikke bult dus zonder verder na te denken nam ik ff een ibuprofen dacht alleen maar ontsteking remmer! Toen ik m had door geslikt bedacht ik me ineens oh jee maar die mag ik niet meer... Is ook zo wennen weer aan het feit dat ik zwanger ben! Maar morgen maar ff de tandarts bellen dus want die bult gaat ook niet weg :(
    Iig bedankt dames, erg fijn deze site!
    Liefs

Deel Deze Pagina