Vanaf morgen begin ik met het dieet van Sonja bakker. Zolang ik niet zwanger ben moet het kunnen vind ik. Maar ik weet dat het me beter af gaat als er iemand met me meedoet.. Dus hopelijk doet er iemand met me mee. Het boek heb ik nog niet, maar ik kan de eerste week vast beginnen. Menu staat op de site. Boek is overal uitverkocht
Nee hoor helemaal niet! Je eet gewoon 6 keer per dag.. 3 maaltijden en 3 tussendoortjes. Ik heb vorige week een 5 dagen kuur van weightcare gedaan.. om even te beginnen met afvallen pfff dat is minder leuk! hahaha maar was wel 2,4 kilo kwijt!
Nee hoor, want je eet wel 6 keer. ook al zijn de calorieen minder (moet zeggen dan ik ook veel gesport heb)
staat dat dagmenu ook op haar site? Ik heb zelf namelijk een ander dieet op 't oog Het 3 dagen-dieet(staat op www.dieetwijzer.com) *ook heel wat kilo's kwijt wil*
Mag je eigenlijk ook meedoen als je niet wilt afvallen, maar je eetgewoonten aan wilt passen? Ik ben namelijk nu 61 kilo en ongeveer 1.70. Volgens mij niet te zwaar ( ja en als ik wel te zwaar ben maak ik me er niet druk om gezien de zwangerschap) Ik heb nu namelijk erg veel moeite met eten, weet gewoon niet wat ik moet eten en wat ik kan binnen houden. En eet kleinere porties. Maar als het dieet een gezondere manier van eten is, dan mag je als zwangere toch ook meedoen? Was namelijk bij montignac zo dat als je niet af hoefde te vallen je ook niet afviel, maar gewoon gezonder at. Vroeg het mij af.
Girl75, het eerste weekmenu staat op de site.. voor de vrouwen dan.. Het mannen gedeelte staat er niet op. De man mag namelijk wat meer dan de vrouw. Jolan, ik weet niet.. ik heb er ook naar gezocht. ik heb namelijk ook best genoeg aan dit eten eerlijk gezegt.. maar goed.. groetjes
knap hoor meiden! wens jullie heel veel succes (trouwens jolanda je gewicht is volgens mij wel goed hoor, 110 plus je gewicht moet je lengte zijn, dan zijn wij van hetzelfde formaat!
Ik kan nog wel wat kilootjes kwijt, maar kan helaas niet met dit dieet mee doen (ivm allergiën). Iedereen die mee gaat doen, veel succes!
Zo, ik heb net de boodschappen in huis gehaald en morgen gaan we beginnen. Zal mij benieuwen. Erg gezond was mijn boodschappenwagentje
Ja dat zal jij wel weten ja. Weet je, ik heb savonds altijd het meeste moeite om niet iets lekkers te pakken. Nou zag ik dat je een keer op de avond helemaal niks meer mag? Hoe zit dat eigenlijk met drinken. Ik drink graag cola light.. Mag dat gewoon? Is tenminste nog lekker zoet...
Ik zit nu in week 5 en ben al 6 kg afgevallen. Ik heb me de afgelopen week niet goed eraan gehouden en was daarom niks afgevallen!! Deze week zijn we er weer voor gegaan, dus als je tips nodig hebt laat maar horen!!
Ja ik wil even weten hoe het zit met drinken. Over of je dus cola light mag en hoeveel. En ik drink graag vitaday vruchtensap. Daar drink ik dan 1 of soms 2 glazen per dag van... Lijkt mij dat het gewoon mag, maar weet het niet zeker. Ik heb het boek nog niet, dus ik weet het even niet...
Je mag zoveel water drinken als je wil, minimaal 2 liter per dag!! Cola light beperken tot 3 glazen per dag. Geen vruchtensap alleen als het in je dagmenu zit!! Ik drink echt veel water, het scheelt enorm in de honger en mijn huis is nog nooit zo mooi geweest!! Wat betreft de tussendoortjes. Als je ene keer niks mag en je hebt trek dan kan je een appel, sinaasappel, peer of kiwi eten. Dit zijn "veilige"vruchten.