oehhhhh ben zoooo pissed... sorry hoor mot ff mn hart luchten, mn vriend probeerde van de week zn vader te bellen maar die was boven bezig dus nam zn zusje op. na een gesprekje zei die geef pa ff, waarop zn zusje antwoord nee hij is boven en ik ga nie naar boven, na veel getouwtrek van 2 minuten ofzo ging ze nog nie dus mn vriend hing de telefoon op. na een kwartier belde die weer want hij had zn pa echt ff nodig, neemt weer zn zusje op en wilt weer nie lopen dus mn vriend zeg kom op het is belangrijk... maar nee hoor ze wou weten waar het over ging! mn vriend hing weer op... spreek ik der net op MSN dus ik zei van joh wil je je vader voortaan gewoon ff roepen, het was belangrijk zegt ze ja da hebben jullie nie gezegd, dus ik zei nou echt wel. ik zeg maar we hoeven jou toch nie alles uit te leggen, jij hoeft nie alles te weten... werd ze boos zegt ze nou ik moet nix dus ook nie naar boven lopen als jullie nie zeggen da het belangrijk is... nou ik werd boos en floepte er dus ook uit van nou bekijk jij het maar met je naieve gedrag en heb der geblokeerd!!! nou zit nog te shaken hoe gaan jullie om met familie waar je nie mee om ken gaan??? weet je mn vriend zn familie ligt al heel erg uit elkaar dus wil nooit zo zeuren maar dit is toch nie normaal da kind is 16!!! xxx
beetje kinderachtig inderdaad! misschien is ze flink aan het puberren, probeer je niet gek te laten maken, zijn vader weet vast van dit hele geval niks af.. hoop voor je dat de banden met de familie niet escaleren om zoiets! sterkte meis
nou het rare is normaal ken k me er heel makkelijk over heen zetten als er iets gebeurd maar sinds ik zwanger ben ken ik het nie meer denk door de hormonen ofzo... ik doe er voor de rest ook nix meer mee maar ik hoef der ff nie meer te spreken in ieder geval hahahah xxx
He meid, rustig aan! Even diep ademhalen Ze is waarschijnlijk gewoon lekker aan het puberen, beetje moe of lui, en heeft geen zin om ""moeite"" te doen voor een ander. Ik herken het wel een beetje van vroeger, maar ik deed het wel, onder een hoop gemopper Misschien handig om voortaan te zeggen; 'Ik heb papa/schoonvader even nodig, het is belangrijk dat ik hem nu aan de telefoon krijg. Je wilt hem toch wel even roepen?' Zo zeg je dat je het belangrijk vind dat je hem gelijk aan de telefoon krijgt, je brengt het positief omdat je er al van uit gaat dat ze het doet... Liefs Sinnamon