Is neeltje jans leuk om te doen met enkel 2 volwassenen? Of meer om echt met kinderen te doen? Gaan van vrijdag tot zondag naar de buurt van renesse maar het wordt niet zo goed weer, dus zoek nog wat dingen die we kunnen doen als het te hard regent om te wandelen. Dus andere tips ook welkom
Nee. Ik vond het enorm tegenvallen. Vond t zelfs voor kinderen matig. Wij waren er op een warme dag hartje zomer en t zoutwater bad was zo ijskoud dat er bijna geen kind in wou spelen. Voor dat bedrag had ik meer verwacht. Vond het parkeergeld ook idioot dat dat daar nog erbovenop kwam omdat t park mij zo tegenviel ook. Watersnoodmuseum is een optie bij bagger weer
Nee vind ik van niet. Je kunt ook een rondleiding over de stormvloedkering doen, zeer interessant. Ik weet alleen niet of je dat ook apart kunt boeken, wij hadden een groepsarrangement.
Dankje, dan gaan we dat alvast niet doen. Watersnoodmuseum eens bekijken, dat klinkt ook wel interessant
Vlissingen komen we ook graag, daar was onze eerste kus op het strand museum nog niet gedaan, dus idd ook nog een optie