wie heeft ervaring met bijgekochte garantie MEDIA MARKT?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hoi ,

ik heb vorig jaar een samsung wasmachine gekocht met extra garantie bijgekocht , alleen ik kan nergens de bijgekochte garantiepapieren vinden , wel de orginele garantiepapieren en zo'n bewijs van betaling van 10 euro voor het garantie pakket , als je die wel wou kopen moest je nog 90 euro meende ik bijbetalen dat is al gebeurd maar daarvan kan ik nergens papieren meer vinden, , terwijl ik dus alles netjes in grote mappen doe. Is er geen extra papieren misschien? is die bewijs van betaling 10 euro voldoende? en hoe kan ik aanspraak maken op de garantie ? want de laatste tijd centrifiguurd onze machine niet goed alle kleding komt gewoon kletsnat uit de machine.

2. Dit moet onder de standaard garantie vallen, zou media markt zelf even bellen ervoor. Indien ze vinden dat het niet onder standaard garantie valt dan kan je een schadeformulier invullen van de maatschappij (is daar op te vragen evt).
    Aan dat bewijs van betaling van 10 euro heb je niks. als je geen certificaat van de bijgekochte garantie hebt kan je een kopie opvragen als het goed is.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Je wasmachine is nog geen jaar oud dus geld sowieso de normale garantie hoor, en hoef je nog geen extra garantie voor te hebben

heb je de pomp van de wasmachine al eens schoongemaakt? vaak zit er vuil in of bijv een oude sok en dan centrifugeert hij ook niet meer..

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Je kan contact opnemen met de fabrikant, samsung dus.
    Aan media markt heb je niet veel. Die zullen je toch doorverwijzen naar de fabrikant of naar Actua assurantien. Daar werkt de media markt (als het goed is) nog steeds mee samen.

Via hun (actua) kan je een schadeformulier aanvragen, eventueel kan je gelijk een nieuw certificaat + voorwaarden opvragen voor je eigen administratie

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

we hebben zonet gekeken maar nee geen sok of dergelijk en bij de filter kunnen we niet komen zit met schroeven dichtgemaakt

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.308
    2.591
    113
    heb je onder aan de wasmachine iets losgemaakt en dat er dan water uitkomt, dan kom je bij de pomp en daar komt bij ons ook altijd een paperclip uit rollen.

7. SeaShell

Idd. Je moet hem losmaken zodat er water uitkomt

8. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Tuurlijk kun je bij het filter komen (zal de eerste machine zijn waar je het filter niet kan schoonmaken).
    Waarschijnlijk zit er aan de voorzijde een klepje, waar ook weer een slangetje zit. Klepje open, slangetje legen dmv een bakje. Als er geen water meer loopt kun je daar een afsluitertje opendraaien en kun je bij een filter komen.

Heb je misschien TE VEEL was in de machine. Dan kan hij niet goed ronddraaien en stopt hij waarschijnlijk na een aantal pogingen.
    Als de machine de was niet goed kan verdelen voor het centrifugeren, dan komt de trommel in onbalans. Uit 'zelfbescherming' stopt de machine dan met centrifugeren. Of te wel het water is alleen maar weggepompt.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

zit dat aan de voorkant:( ik zie alleen maar wasmiddelbakje maar ik zal zo nog eens ff kijken, we hebben aan de achtrkant iets gevonden wat op een filter leek maar die moet je echt met schroevendraaier opendraaien en dat duurf ik niet omdat de garantie anders misschien niet meer geldt. Wij hebben een machine die 7 kilo was kan draaien , ik laat meestal wel ruimte over en af en toe wel eens een speelkleed meelaten draaien maar dat moet geen probleem zijn lijkt me .

10. SeaShell

Zit meestal aan de voorkant helemaal onderaan

Een soort strip die je eerst moet verwijderen ( soort plint) en daarachter de pomp

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ok filter hebben we gecheckt was helemaal schoon

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja we hebben hem gevonden hij is helemaal schoon

Deel Deze Pagina