vakantie buggy.? extra betalen ??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Popkoorn, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

#1 Popkoorn, 19 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2009
    wij overwegen om in september/oktober een weekje weg te gaan naar turkije/griekenland of tunesie, daar zijn we nog niet helemaal overuit,

maar ik ben even benieuwd hoe dit gaat met de buggy..? mag die mee ? tot waar, en hoeveel kilo mag ik meenemen voor hem, en zit daar de buggy al bij ( aantal kilo's?)
    moet je nog extra betalen om de buggy mee te nemen en zo ja hoeveel ??

en ik weet dat je babyvoeding mee mag nemen, maar hoeveel ??
    wij kunnen ons babyvoeding niet van te voren klaarmaken, omdat het dan gaat klonteren,
    en er staat op de verpakking dat het na het maken binnen 1 uur gecomsumeerd meot worden anders weggooien. mag ik gewoon poeder meenemen .??

en wat is handig om voor een baby mee te nemen .. het is daar dan nog warm.
    hoeveel aan kleding,
    ons zoontje is tegen die tijd 8 maand wat aan speeltjes is dan handig om mee te nemen.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hoeveel kilo je mee mag nemen hangt van de maatschappij af met wie je vliegt.

Wij gingen met Transavia en daar mag je 10 kilo meenemen en dat is inclusief een buggy van 5 kilo (die wegen ze overigens niets hoor).

Wij hadden 1 doos nutrilon in de handbagage zitten. Poeder mag gewoon in de handbagage. Water mag je voor de babyvoeding ook wat meenemen, wij hadden het water al wel in het flesje gedaan, zodat het duidelijk voor m'n dochter was.

Speelgoed: Wij hadden niet veel bij, maar mijn dochter was 11 maanden toen we gingen. Een bal is misschien al erg leuk, maar lepeltjes en bekertjes vond mijn dochter ook geweldig. Dus buiten haar slaapknuffels hadden wij niet veel speelgoed bij.

Verder qua kleding hadden wij best veel voor haar bij, maar dat neemt verder ook neit zoveel plek in. Het zijn juist al die extra dingetjes: Flesjes, hydrofiel doeken, eigen dekentje, spulletjes om te verschonen, waaronder luiers, potjes etc...

3. Popkoorn

bedankt voor je reactie,
    ik heb een andere reactie ook van je gezien bij een ander topic over transavia + reizen met baby, daar ben ik een stuk wijzer van geworden :p dankje

4. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Misschien hoeft je kindje tegen die tijd niet eens een fles te hebben tijdens de vlucht (afhankelijk van 't eetschema dan en je vliegtijden) maar anders kun je ook aan die kant en klare pakjes voeding denken. Enorm duur als je ze standaard gebruikt (lijkt mij tenminste) maar volgens mij ideaal voor tijdens een reis. Die pakjes met opvolgmelk kun je ook op kamertemperatuur laten drinken, maar als je het in een flesje doet kun je 't in het vliegtuig vast ook wel laten opwarmen.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Een gewone buggy 4,5? mag je gewoon gratis meenenem hoor.
    je kunt het reisburo ook even vragen.

6. Popkoorn

wij hebben inmiddels een vakantie geboekt,
    en het werkt het zelfde als bij jiba, ik ben er dus uit,

hier mag een slotje op.

bedankt voor de reactie's

Deel Deze Pagina