Daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken, heb wel de hele zomer een raar kuchje gehad wat geen Corona was gelukkig.
Ik heb een spray gekregen voor mijn slijmvliezen en ik merk nu al verschil. Was ik maar eerder gegaan. Ben echt blij! Hopelijk blijft dit zo! Jij succes hè! Hopelijk valt het mee de komende maanden!
@Damay77 heel herkenbaar en normaal was ik mij er nooit zo van bewust. Het was zoals het was... maar nu is het zo vervelend allemaal... Ik heb mij ook al laten testen en ook al 2x een afspraak ingepland maar tegen de tijd dat het de datum was, was het weer voorbij (en zonder klachten testen heeft geen zin zeggen ze).
Dat klinkt goed! Misschien moet ik ook eens informeren naar zo iets. Ja, dank je wel! Ben nog steeds behoorlijk verkouden, gelukkig wel een negatieve test uitslag gehad gelukkig.
Mag ik weten welke spray je hebt gekregen? Ik heb er ook al een paar gekregen namelijk, maar geen enkele helpt. Ik heb er dus ook al jaren last van, vond ik nooit een probleem. Nu met corona vind ik het wel lastig namelijk. Edit: ik zie dat je dezelfde vraag hebt gekregen