Nee nooit gedaan, maar dan vooral omdat onze kinderen het beste sliepen in hun eigen bedje. Overhefelen ging niet, dan werden ze wakker en bleven ze wakker. Dus of de vrienden kwamen 's avonds hier of we maakten een afspraak voor overdag (scheelt wel dat onze vrienden bijna allemaal ook kinderen hebben dus het ook allemaal wel begrepen)
nee hier nog nooit gedaan, en anders bleven we echt logeren zelf ook (bij broer dan ook 1xtje maar met kerst haha) komt ook omdat wij 2x een huilbaby hebben gehad, en ze ook totaal niet sliepen ergens anders dan in hun eigen huis, en hun eigen bedje vooral nu nog steeds gaat dat nog moeizaam, ergens anders slapen jongste (zie banner) slaapt dus echt niet ergens anders in een campingbed oid dus nee nooit gedaan, mocht ik nou makkelijke kids hebben gehad, dan misschien wel maar dat weet ik niet hahaha
Nee, tenzij het niet anders kan, maar als we s avonds naar vrienden gaan, logeert onze dochter altijd bij bv mijn zus. Vinden we op de eerste plaats voor haar het fijnst, maar ook voor onszelf.
Nee, hier doen wij dat niet. Ik ben erg van de regelmaat en ik ga niet met mijn kind lopen sjouwen. Lekker in eigen bed of ze gaat ergens logeren maar meenemen echt niet. Heb het bij vrienden gezien die hier op visite kwamen dat ze hun kindjes wakker moesten maken en ik vind dat echt niks. Mochten we geen oppas hebben dan blijft een van ons thuis.
Wij gaan savonds niet op pad met onze zoon. Hij slaapt lekker in zijn eigen bedje. Bij uitzondering slaapt hij bij mijn ouders of schoonouders als ik een keer wat wil doen met vriendinnen of een etentje heb. Mijn vriend is alleen 't weekend thuis dus ben beperkt in het afspreken elders. Ik werk tot 1 juni onregelmatig, het kwam voor dat ik mijn zoontje smiddags weg bracht en savonds uit mijn werk om 23.30uur ophaalde. Hoe ouder hij werd hoe meer ik er tegen op zag... hoewel hij altijd wel doorsliep.
Wij deden het met de oudste altijd. Ging ook perfect! Natuurlijk niet 1 of 2 keer per week, maar wel met enige regelmaat. Met de jongste bijna nooit, want we hebben gewoon een loeizware tijd (lees; 9 maanden) gehad. En nu het meestal wel goed gaat met haar, durven we het nog niet aan..... Maar het gaat zeker weer gebeuren. Overdag spreek ik ook met vrienden af, maar sommigen kunnen dan ook niet ivm fulltime werken. En daarbij denk ik dat als de situatie goed is, het geen probleem is.
In het begin ging de oudste wel eens mee. Waren ook een Vd eerste met kinderen. Maar vaak ook tante als oppas, dat vonden wij het fijnste. Lekker thuis, eigen bed enzo. Nu zijn er meer kinderen, dus wordt eigenlijk altijd smiddags afgesproken.. Soms feestje Savonds, dan is tante er of logeren ze bij opa en oma. Enkele keer per jaar..
We nemen Levi gewoon mee. Tot nu toe past hij nog in de kinderwagen en slaapt hij er ook nog gewoon in. Het is wel eens voorgekomen (1x) dat ik hem 's avonds slapend uit zijn bedje haal en over leg in de wandelwagen en hij sliep gewoon door. We zijn toen naar vrienden gegaan (bij ons in de straat). Daar werd hij pas om 23:00 uur wakker voor de voeding, hem de fles gegeven en weer terug gelegd. We gingen die avond pas om 3 uur 's nachts naar huis en meneertje sliep lekker! toen we hem uit de wandelwagen haalde heb ik hem wel nog bij mij laten drinken (hij krijgt combi van bv en kv) en toen sliep hij tot half 11! Zolang hij er geen last van heeft/ gaat krijgen, nemen we hem mee. Hij is heel erg makkelijk (even afkloppen ). Mocht hij er last van gaan krijgen, dan zien we dan wel hoe we het voortaan gaan doen
Wij gaan alleen in het weekend 's avonds ergens heen zodat we zelf op de eventuele blaren zitten Ze wil niet meer slapen ergen anders dus meestal blijft ze op en gaan we zo rond 22:00 naar huis. Dan legt mijn man haar in haar bedje en slaapt ze gewoon door.
Ons zoontje slaapt door. Maar als we weg gaan dan gaat hij gewoon mee. Hij slaapt dat in de bak van de kinderwagen. En als we weg gaan dan hup in de maxi-cosi waarin hij lekker door slaapt en van daaruit zijn bedje in. wij hebben hier geen moeite mee en Joah zelf ook niet. dus we blijven nog wel eens tot in de late uurtjes bij vrienden hangen Maar ik kan me voorstellen als je een baby hebt die steeds wakker word en wakker blijft dat dit dan niet te doen is.
Mijn oudste sliep absoluut niet op een andere plek in een campingbedje, of het had echt in een redelijk donkere slaapkamer moeten zijn. Maar ik vond het sneu om hem dan uit bed te moeten halen, in de auto te zetten, en thuis weer over te zetten naar bed. Ik heb ze dus nooit meegenomen om ergens anders te slapen, behalve als ze de hele nacht konden blijven slapen (en ikzelf dan liefst ook). Ik spreek (en sprak) dus vroeger af, of liet vrienden bij ons komen. Of ik regelde een oppas. Dat deed ik liever dan kind elders laten slapen en dan nog 'verslepen'.
Jahoor geen probleem. Vriendin had speciaal een campingbedje gekocht zodat we gewoon daar konden komen. Nu is ze zelf zwanger en ligt syl gewoon in dat bedje Sylvano is gelukkig wel erg flexibel en gaat overal mee naartoe.