Haha leuk! Wij hebben ook zo’n beetje ons eigen koffiemuseum met percolator, chemex, caffetiere, nog een paar dingen waarvan ik de naam niet eens weet en natuulijk een “gewoon” espresso-apparaat ☺️ En bijpassende kopjes natuurlijk!
de namen moet je me ook niet vragen. De eerste die ik uitzocht was voor cappucino met koeien motief. Kreeg je bij een blad cadeau en was zo veel goedkoper.
Ik neem ook overal een magneetje vandaan, voor op de koelkast. Mijn vriendin ging vroeger naar verre landen en nam dan ALTIJD een souvenir mee in de vorm van een piemel Sleutelhanger, leuk hoor!!! Een bungelende piemel uit Bali aan mijn sleutelbos.
Ons derde kind maar dat moeten we maar niet bij elke vakantie doen Voor de rest nemen we altijd magneetjes mee. Of we moeten er al eens geweest zijn. Dan nemen we niets mee. Laatst in hellendoorn een aapje knuffel. Maar ik vind vaak dat soort dingen veel te duur.
Wijzelf niet. De kinderen mogen wel altijd wat uitzoeken als we ergens zijn geweest. Maar we gaan niet zo vaak dus dat kan ook.
Ik neem altijd stickers mee voor op de koffers. Mijn huidige handtrolley gaat al bijna 20 jaar mee en er is bijna geen plek meer, heel vet om te zien waar je allemaal geweest bent.