haha ben nu wel eens benieuwd...ze zeggen dat als je zwanger bent van een meisje zij de schoonheid van je afneemt...dus puistjes,vlekken in je gezicht,algemeen moe zijn uitstralen,vetter haar,etc...en als je zwanger bent van een jongen zou je helemaal stralen... hier klopt het in ieder geval maar ben is benieuwd of het bij jullie ook klopt.
Hier klopt het niet. Ik heb juist droger haar en veel minder last van pukkeltjes. Volgens mijn omgeving straal ik juist en toch zit er roze in mijn buik! Ik ben wel moe, maar ja ben ook zwanger
Denk ook niet dat het klopt....een typisch bakerpraatje.Vriendin van mij is zwanger van een jongen en ziet eruit alsof ze doodgaat.... vermoeid,misselijk,puistjes, geen zin om dr zelf te verzorgen etc. Terwijl ik, ook zwanger van jongetje, nergens last van, geen misselijkheid, geen puistjes,...straal als een zonnetje...zin om me mooi te maken etc,
hier klopte het ook niet, ik heb wat dat betreft weinig bijzonders gemerkt aan m'n huid etc en kreeg toch een dochter .
Ik zag (en zie nogsteeds!) er beter uit dan ooit. Huid en haar duidelijk mooier, haar viel niet uit, alleen in het begin vd zw schap had ik puistjes.
Heb al een dochter en ben nu zwanger van een zoon en merk geen veranderingen in mijn uiterlijk qua zwangerschap.
ziet er uit alsof ze doodgaat?? hhaahaha dat heb je toch niet tegen haar gezegd he? Toen ik zwanger was van mijn zoontje straalde ik ook, maar ik had wel een hele dikke kop gekregen! haha En wat er nu in me buik zit moet ik nog even afwachten, maar ik weet wel dat ik me veel beroerder voel als de vorige keer!
het is dus gewoon toevallig dat ik eruit zie als een oude toverheks? vind vooral die puistjes onder men haar en op rug/borsten verschrikkelijk haha
Ik kon niet stemmen want ik miste een punt van... Zwanger van een meisje en geen last van puistjes en geen vet haar.Straal niet meer als anders... Dit bakerpraatje gaat niet op voor mij
Bij m`n zoon had ik nergens last van en had een hele gladde huid en bij m`n dochter had ik erg veel puistjes, extreem moe en misselijk en daar ga je er ook niet beter van uitzien.
mijn schoonmoeder gelooft wel in dit bakerpraatje maar dan andersom haha! hier klopte het wel, ik zag er prima uit en kreeg een jongen. puur toeval dus
Hier klopt het totaal niet. Ben ook zwanger van een meisje en mijn huid is nog nooit zo mooi geweest als nu. Mijn nichtje daarentegen is zwanger van een jongen en ziet er al de hele zwangerschap doodvermoeid uit. s
Klopt niks van anders had mijn zoontje toch echt een meid geweest! Ik was op het laatst uitgemergeld, met vet haar en vette huid, vlekken en pukkels. Zal wel komen omdat ik een knappe zoon heb ofzo
Ben 2x zwanger geweest van een meid en 2x was m'n haar gezonder dan het ooit was geweest. HJad ook totaal geen bultjes of puistjes oid
bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik op en top in orde had een fijne goede zwangerschap, nergens last van, mooi vol haar ( wat een wonder is met mijn gebruik van prednison) en had een mooie zachte huid, nu ben ik zwanger van een dochter en heb dof slap en futloos haar ... vlekken in mijn gezicht, veel moe, meer misselijk bij mij kloppen de bakerpraatjes wel
Hier geloven ze ook in die bakerpraatjes... Ze vinden dat ik er zo goed uit zie, dat ik zo straal, en dat ik zo'n mooie gloed over me heen heb, dus ze weten zeker dat het een jongetje is.... ..maar er zit toch echt een iniemini prinsesje in mijn buik..
Ik ben zwanger van een meisje en heb bijna de hele zwangerschap gestraald als nooit tevoren Mijn haar zit fantastisch en mijn huid was lange tijd niet zo gaaf en makkelijk. Moet zeggen dat ik de laatste weken wel pigmentvlekjes heb ontwikkeld en er wat vermoeider uitzie (ook al slaap ik goed)...Maarja, voor beide een logische verklaring: ik heb bij de eerste zonnestralen lekker in het zonnetje gezeten zonder te smeren...en intussen nadert het einde van de zwangerschap met rasse schreden. Dus dat ik wat vermoeider ben en er zo uit ga zien is ook niet zo gek Dat ligt niet aan de kleine meid in mijn buik.
Bij mij klopt het veel meer last van puisten, zelfs nu nog. Mn haar is futloos en als ik mn haar heb geverfd vervaagd deze super snel
Bij mij zit het er tussenin. Ik ben zwanger van een meisje, heb een droge huid met best veel rode vlekken maar geen puistjes. Mijn haar groeit super snel en is niet vet. Ik zie er wel moe uit, maar dat komt omdat ik BI heb en daardoor slecht slaap. Make up doet dan wonderen .