neemt een dochter je schoonheid af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pompeloesje, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoe zit het bij jou?

1. zwanger van een meisje en last van puistjes,vet haar etc.

2. zwanger van een meisje en ik straal als nooit tevoren

3. zwanger van een jongen en ik straal als nooit tevoren

4. zwanger van een jongen en last van puistjes,vet haar etc.

5. geen idee wat het geslacht is maar ik straal

6. geen idee wat het geslacht is maar heb last van puistjes,etc.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap zagen mijn huid en haar er prima uit (de rest niet, was een verschrikkelijke zwangerschap) en kreeg ik een meisje.
    Bij deze zwangerschap weet ik nog niet wat het wordt, maar huid en haar gaan ook prima.
    Ik dacht dat je juist bij jongens pukkels kreeg, want dat zou een hormonenkwestie zijn. Van mannelijke hormonen krijg je sneller pukkels en bij een zwangerschap van een jongen krijg je meer mannelijke hormonen in je lichaam. Maar ik weet dus niet of ik zwanger ben van een jongen of meisje, dus kan je niet zeggen of het in de praktijk ook zo is.
    Maar niet zwanger heb ik meer pukkels en vet haar dan wel zwanger. (Of zou het nu dan dus ook weer een meisje worden?)

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze keer weet ik nog niet wat ik ga krijgen.
    Maar ik heb een dochter en 2 zonen. Bij alledrie was ik even lelijk:p
    Vemoeid, bleek, pukkels, vlekken, vet en futloos haar...
    Gelukkig 'maak' ik wel prachtige kinderen:D

Groetjes Gwen

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wel moe geweest, maar geen last van puistjes en ik voelde me echt geweldig! Dat werd ook regelmatig gezegd. Dat ik er zo goed uitzag :D. Wil weer :D:p

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    geen van de keuze opties was bij mij toepasbaar, ik was gewoon precies hetzelfde als normaal (qua uiterlijk dan) en kreeg een dochter, en zie er nu ook net zo uit als voor de zw.schap, alleen ietsje pietsje zwaarder, moet nog even de 'zin' vinden om te gaan lijnen ofzo.

5. happymama

happymama Niet meer actief

niet dt ik mezelf nou helemaal geweldig vind maar toen ik zwanger was van onze meid was er niks aan t handje voelde me goed van binnen en buiten en was trots op mijn buik .
    verder geen puisten of vet haar of niks

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik een wandelend lijk: heel bleek, vet haar, droge huid en puisten waar je u tegen zegt en ook nog eens op de gekste plekken! Was zwanger van een jongentje.

Nu wee zwanger van een jongentje en qua uiterlijkheden is het nu zó anders! Heb bijna geen puisten, geen vet haar, niet extreem witjes ofzo... Alleen wel wat droge plekjes onder mijn mond/kin.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Toen ik zwanger was van Sarah hoorde ik van alle kanten dat ik zo straalde. :) Bij mij klopte het dus niet.

Nu ben ik nog maar net zwanger, dus ik heb natuurlijk geen idee wat het wordt nog. Vooralsnog geen pukkels en vet haar, maar wie weet komt dat nog ;)

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik voel me echt exact het zelfde als bij de zwangerschap van mijn zoontje! ik ben alleen veel sneller moe nu... maar wat wil je.... zwanger, fulltime werken, een zoon van anderhalf en een huishouden te runnen :D

9. Burcu91

Burcu91 Lid

17 nov 2009
    21
    0
    0
    Ik zie er volgens de omgeving juist beter uit, vandaar dat ze nog steeds na 6 echos (waar duidelijk het geslacht te zien was) denken dat het een JONGEN wordt. Omdat ik niet lelijker ben geworden..

Maar het is echt een meissie

10. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    nou.....ik heb n meid.en ik had er geen last van hoor....
    als ik mn foto;s terug kijk vindt ik juist dat ik er beter uitzag.

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik ben zwanger van een meisje, en heb de laatste tijd juist amper pukkeltjes.
    Wel is mijn haar een beetje uit model.

Een vriendin is zwanger van een jongen. en die heeft wel veel pukkeltjes.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ben een tijd geleden al bevallen.
    Maar ik heb in die 9 maand vaker te horen gekregen hoe goed ik eruit zag dan ooit tevoren! :)

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Bij de zwangerschap van onze zoon, kreeg ik heel vaak te horen.. meid je straalt helemaal.. en ook geen plekje of pukkeltje te bekennen..

Nu waarschijnlijk zwanger van een dochter en mijn haar zit echt niet hoe het zitten moet, plekken in mijn gezicht, krentenbaard gehad enz.. Ja en wit ben ik bij allebei de zwangerschappen, maar dat komt wel weer goed erna ;)

14. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    bij mijn eerste zwangerschap een mooie gave huid,en was zwanger van een meisje,bij deze zwangerschap weet ik het nog niet,maar ik ke iemand die wel zwanger was van een jongen , maar geen last van pukkeltjes ofzo,nee ik geloof daar niet zo in.

groetjes

15. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Eerste 3 maanden pittig van slag geweest maar zag er wel ok uit. Moe moe moe ook nu nog (iets minder) maar ik straal toch en draag'volgens mijn omgeving "naar voren" en ja hoor het is een jongetje!!

Ik heb veel mooie zwangeren gezien die toch echt een meid hebben gekregen...ook mijn eigen moeder was mooi toen ze zwanger was van mij ;)

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Yep !!!! Hele droge huid, vooral in het gezicht, rode vlekken, meer last van puistjes .....

Gisteren gezien dat we een dametje verwachten :D:D

17. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik voel me en zie er beter uit dan ooit, mooie huid ook qua kleur en dikker glanzend haar en krijg toch een meid.
    Mijn moeder was precies andersom, zag er niet uit (volgens haar eigen zeggen hè!), vet haar en pukkels toen ze van mij zwanger was.
    Het zal wel per zwangerschap verschillen ongeacht het geslacht van de baby.

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Gaat niet op voor mij. Heb nergens last van en volgens mijn omgeving straal ik ontzettend. En we krijgen toch echt een meisje ;)

Liefs

19. Seth

Seth Niet meer actief

Weet nog niet wat ik verwacht.... maar tis hier nu een mix van vorige zwangerschappen...
    mn haar valt super mooi... (had ik met zoon)
    maar word gek van de puistjes... (had ik met dochter)

maarja zal toch een van de twee zijn.. :)

Deel Deze Pagina