Ik ben nu met de 2 weken kado 5 weken en 1 dag , ik heb tijdens het zwanger raken chlamydia gehad ben behandeld maar heb een bmro esbl ecoli in mijn darmen kwam de gynaecoloog vrijdag mee dus wilt ze mij nu 2 februari zien voor mijn eerste echo ipv 2 maart.... Ook wilt ze nog een keer mijn heb prikken vorige week was die 600 met 4 weken en 1 dag is dit goed? Zonder enige uitleg of reden ik moest maar gewoon komen dus ik vrees nu voor het ergste hoop dat jullie me iets meer zekerheid kunnen geven
Hoi Nathalia125, hoe was je gesprek met de gyn? De hoogte van je HCG bij 4 weken was prima hoor. Met de echo zullen ze waarschijnlijk nog niet zoveel hebben kunnen zien? Hoop dat je je antwoorden bij haar hebt gekregen. Groetjes Brigitte
Hey Brigitte , het gesprek met de Gyn is niet doorgegaan , mijn huis arts heb mij door het bloedverlies van het weekend dinsdag zelf nagekeken en mijn urine ook. Ze vond daar eiwit in en met het onderzoeken van mijzelf vond zij dat ik slingerpijn had? Joost mag weten wat het is, binnen een half uur was ik in het ziekenhuis, waar ze middels een Catheter me urine hebben afgenomen bloed geprikt en een echo gemaakt hebben. Was heel dubbel Om op de verloskamers te liggen maar niet te bevallen, ze hebben toen een echo gemaakt en zagen een zwangerschaps ring en niet veel meer maar ben dan ook nog maar 5.2 op dat moment. Hcg was wel 10265
Hoi, Het hcg hormoon is wel goed gestegen in ieder geval en inderdaad, bij 5+ weken is er vaak nog niet meer te zien dan een zwangerschapsring. Dus houdt je daar aan vast hoor. Slingerpijn is dat de HA aan je baarmoedermond heeft gevoeld en deze wat van links naar rechts heeft bewogen ('geslingerd'). Dit deed blijkbaar pijn en hierdoor heeft hij gedacht je door te moeten sturen om bepaalde zaken uit te sluiten. Het is dan weer vingers gekruist en wachten tot de volgende echo. Ik duim met je mee! Groeten Brigitte
Ja dat is het zeker, elke dag zonder bloedverlies is er een!. Vind het alleen wel heel raar dat sinds dat rozige bloedverlies de symptomen ook zijn verdwenen ... Geen steekjes meer geen pijn meer in de lies of baarmoeder alsof het is gestopt met rekken daar beneden
Hoi, dat wil niets zeggen hoor. Ik snap dat je het aan elkaar linkt, maar je kunt er niets van zeggen. Duim duim!
Je duimen heeft wel geholpen denk ik ik had net de clear blue indicator gehaald kon het niet laten , en ben toch van een 2-3 weken naar Een 3+ gegaan!