Neemt de intensiteit nu af, of komt het omdat die test zo'n rare lichte controle streep heeft. Vergeleken met de ander. Bekijk bijlage 442346 Boven van gister onder vandaag
Ik denk je tweede optie. Ik had er ook zo 1. De controle streep is ook anders dan die van gister. Je bent echt wel zwanger! Gefeliciteerd!
Ik denk dat hij niet donkerder kan De hoeveelheid kleurstof kan ook per testje verschillen, dus met knallers zoals jij nu hebt heeft doortesten geen zin
Bekijk bijlage 442347 Oke, bedankt dames. Het zal dan hopelijk aan de test zelf liggen. Schrok wel even hoor. Ze komen wel uit hetzelfde pakje trouwens.
Niet meer testen, je maakt jezelf helemaal gek! Super mooie testen, lekker van genieten zou ik zeggen. Lang geleden dat ik zo'n knaller had!
Je ziet heel duidelijk dat de onderste test minder kleurstof heeft dus kan ook zo geen knallers geven als de bovenste! maak je geen zorgen en ga genieten Gefeliciteerd!!!!
Ik had precies het zelfde. Dus nog een test gedaan uit de dezelfde verpakking met dezelfde urine en toen was de uitslag ineens veel donkerder. Stop met testen, je bent zwanger!
Ik zal ook niet meer testen, met zulke strepen ben je gewoon echt zwanger, donkerder krijg je ze niet.
Ik had precies hetzelfde als jij! En ben nu toch echt bijna 17 weken zwanger Ook bij mij zaten ze in dezelfde verpakking en ook ik maakte me zorgen. Heel herkenbaar dus, maar er is echt niks aan de hand hoor. Je bent hartstikke zwanger dus lekker genieten nu
Bedankt dames, ben echt zo'n onzekere trien. al is dit mijn 4e zwangerschap. Alles is eng en ik ben doodsbang. Voel me namelijk ook totaal niet zwanger, alleen zere tepels bij aanraken en af en toe weeïg gevoel, ' s avonds moe, maar dan ben ik ook al om 06.30 op met een kindje van 5 en 2.5. Heb er nog 1 gedaan, uit een ander pakje, moet er toch echt maar aan gaan geloven nu. Nu duimen voor een plakkerd. Bekijk bijlage 442379
Mooie testen! Ik snap je onzekerheid en duim zeker voor een plakkertje Probeer er toch een beetje van te genieten, raar is raak!
Hihihi ik snap je onzekerheid hoor, maar wil je toch even zeggen net als alle anderen dat je je geen zorgen moet maken. Je testen zien er hartstikke mooi uit Ik ben gewoon jaloers ik heb nog nooit zulke knallers gehad
Eens met de rest. Het zijn prachtige testen, ik zou nu niet meer testen lieverd. Maak je jezelf alleen maar gek mee..