Whahahaha wat leuk omschreven! Ik werk in de kinderopvang en zie met enige regelmaat een neergestorte pinguin slapen..!
Zo slaapt mijn zoontje ook! Heerlijk, dat kontje omhoog zal ff kijken of ik er een foto van kan maken
Ahw wat fijn om te lezen dat er zoveel kindjes zijn die ook zo liggen/slapen. Sinds een paar weken ligt mij kindje op zijn zij, doet beide armpjes naar achter en blijft zo liggen. Lijkt echt op een omgevallen pinguin. (een kleine baby pingie) En hij ligt zo elke dag op zijn speelkleedje en de laatste paar dagen ook in zijn bedje. Heel erg raar!
Hahaha, ja hoor, hier ook een neergestorte pinguin! Maakt niet uit hoe ik haar in bed leg, uiteindelijk komt ze altijd zo terrecht
Yep, die meid van mij slaapt ook zo. Zo leuk om te zien met dat kontje omhoog . Warmte misschien? Geen idee, het zal toch wel lekker liggen denk ik haha
Hihi ja dat dacht ik ook idd..Onze oudste slaapt in de zomermaanden op zijn rug, armen en benen wijd uit elkaar...en in de wintermaanden gaat ie op zijn pinquins liggen zogezegd hier hihi.. Ik deed het zelf vroeger ook, wel was ik wat ouder dan want ik weet het nog en ik deed het als ik het koud had. Jongste is nu druk aan de oefen om op zijn zij te draaien, die pinquined nog niet
Haha een neergestorte pinguin! Ons zoontje slaapt altijd zo, als ik savonds tegen hem zeg ga maar lekker liggen (ik leg hem namelijk op zn rug in bed) dan draait hij direct en gaat erbij liggen als een neergestorte pinguin zal wel lekker liggen dus
haha wel grappig dat het zo herkenbaar is. Net al heeft mijn dochtertje dit topic gelezen en is ze gepikeerd want ze slaapt nu al twee nachten weer gewoon op haar rug.... wel als een omgeblazen pinguin
haha je omschrijving Maar mijn zoontje slaapt ook regelmatig zo. Soms zonder kontje omhoog, soms met. haha neergestorte pinguïn
Hahahaha. Hier ook een soortement van neergestorte pinguin. Op haar buik, armpjes onder haar lichaam, duim in haar mond en (spuug) doekje vast en idd kont in de lucht.
hahahaha hoe herkenbaar, zo slaapt mn dochter ook. en idd hebt t zelf geprobeerd en t ligt voor geen meter!! heb je de reclame van fix vapurup gezien?? daar ligt een volwassenvent zo in zn bed. volgens mij is de slogan, zo slaap je lekker net zo als een baby ofzo hilarisch. neer gestorte pinguin die ga ik onthouden!!
Hier ook! Soms ligt er een knuffel onder waardoor ze met haar kont omhoog ligt maar vaak ook niet. Ook ligt ze heel vaak op haar armen, dat lijkt mij ook niet lekker liggen