Hoi meiden, GefelicitEerd met jullie zwangerschap. Wij zijn sinds april 2009 bezig hoop meegemaakt. Na een missed abortion weer zwanger. Welke zwangerschapskllachten hebben jullie? Ik heb rugpijn ben wat neerslachtig, puistjes en mijn darmen zijn helemaal uitgezet! Door alles wat we meegemaakt hebben ben ik erg onzeler en bang dat het mis gaat. Ik ben nu 6.3 weken zwanger. Tot 1 week geleden had ik mega gevoelige BOOBS nu is dat al een heel stuk minder. Hoe ging dit bij jullie? Wanneer hadden jullie gevoelige boops nam dat ook af? Liefsss
Volgens mij is dat heel normaal. Toen ik net wist dat ik zwanger was had ik ook hele gevoelige borsten. Na een tijdje werd dat minder. Ik weet alleen niet meer rond welke periode dat was, maar zeker wel voor de 10 weken! Opgezette darmen had ik eigenlijk niet, maar wel puisten! En die heb ik normaal gesproken nooit, haha! Ik heb ook eerst een miskraam gehad en was ook bang dat het deze keer niet goed zou gaan. Die angst is er denk ik altijd wel als je dat hebt meegemaakt. Maar vertrouw een beetje op je lichaam, dit keer gaat het vast goed! Maar van je boobs, das echt normaal hoor! Een goede zwangerschap gewenst en geniet ervan he! Groetjes Masu
Hahah bedankt voor je reactie. Ik had stiekem gehoopt dat me borsten bleven groeien hahah... Misschien heb ik er te vaak in geknepen haha om te kijken of ze nog wel gevoelig zijn en zijn ze daarom niet meer zo gevoelig. Nog andere meiden met zulke klachten?
Ik heb nooit echt gevoelige borsten gehad, hooguit een paar dagen dat ze wat meer gespannen voelden... Inderdaad wel een dieptepunt in m'n humeur bereikt en die darmen komen me ook bekend voor. Probeer je alleen niet vast te pinnen op de symptomen, want die zeggen niet zoveel! Sommige mensen hebben alles, sommige mensen hebben niets en symptomen kunnen ook zo ineens over gaan zonder dat er wat aan de hand is... Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe! Probeer je niet teveel zorgen te maken
Hee meid! Als eerste van harte gefeliciteerd! In de eerste weken had ik veel last van gevoelige tepels, lage rugpijn, misselijkheid, lichte steken in mijn onderbuik en hele erge moodswings.. Daarbij ook last van me darmen, veel gerommel en diarree. Dit was over na 12 weken a 16 weken! Verder niks om je zorgen over te maken hoor! Nog even volhouden en dan zal je de plopjes en schopjes voelen van je kleintje! ( Was bij mij met 17 weken continue ). Liefs, Sill
Nou meid, jij maakt er een feestje van in je topictitel Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap in elk geval! De allereerste weken had ik vrijwel nergens last van. Later kreeg ik gevoelige en gespannen borsten, alsof het te hard opgeblazen ballonnen waren die elk moment konden knappen. Verder veel puistjes (nog steeds) en kon ik bepaalde dingen niet meer eten (avondeten in het algemeen, kaas, frituur, zoute snacks etc) Toevallig had ik het er vorige week nog met m'n man over, ik zei: weet je nog dat ik 20 weken geleden compleet in de stress kon schieten als m'n borsten een dag gevoelloos waren? Dan dacht ik serieus dat dat het einde was... Ik begrijp dat je wat onzeker bent door je eerdere ervaring maar wat al eerder is gezegd, symptomen zeggen niet alles. Ik denk dat de meeste dames hier dat kunnen beamen. Fijne zwangerschap gewenst in elk geval!
Hoi Loveangel, Van harte proficiat met je zwangerschap! Bij elke zwangerschap zijn de klachten weer anders! Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen gevoelige borsten, alleen mijn tepels zijn wat gevoeliger en produceren nu zelfs wat melk. Verder heb ik ook weinig klachten gehad, wat misselijkheid in het begin. Kan me voorstellen dat je na de missed abortion bang bent dat het weer mis gaat, probeer toch te genieten wat je bent zwanger!!