Hier nog een. Ik heb mijn haar daarom liefst nu on een knot of in vlecht. Ik gebruik andrelonpompje speciaal voor krullen daarmee lijkt het minder droog. Hopelijk is dit tijdelijk. Ik hoop dat andere tips hebben ik lees mee.
Hier ook heel droog haar. Ik doe nu elke week een masker in en gebruik silk infusion van CHI tegen het pluizen.
Ik smeer na het wassen altijd wat cremespoeling in mn handdoekdroge haar. En niiet fohnen ed maar dat lijkt me logisch
Na het douchen op nat haar arganolie. Guhl heeft ook een haarolie, niet die voor elke dag dat is troep, maar de olie met 6, miracle oil ofzo is wel heel goed. kan je op droog haar aanbrengen voor styling en glans. Ik doe het alleen op de puntjes, absoluut geen vet haar, was om de 3/4 dagen.
die hormonen ook he . Mijn haar is ook droog, klit ook veel sneller dan normaal. Ik doe eigenlijk geen extra producten erin, maar gewoon vaker knot/staart etc. in ipv los haar (beetje lui ingesteld)
Ja en ik word er knettergek van. Het gaat ook nog eens flink pluizen dus heb net een vogelnest op me hoofd op sommige dagen. Ik was me haar en doe het daarna in een vlecht of knot dan ziet het er nog een beetje uit.
Ik ben dit totaal niet gewend ik heb altijd snel vet haar. Maar dit is ook niks. dank jullie wel alvast voor de tips
Ik heb normaal een beetje vettig haar, dus ik ben er juist heel blij mee. Hoef mijn haar nog maar 1 x per week te wassen, het blijft gewoon schoon. Heerlijk. Mijn huid is wel wat droger, dus ik smeer lekker veel goede crème. Wat ook kan helpen tegen droog haar is kokosolie, verwarmen en als een kuurtje gebruiken. Geen rare schadelijke dingen erin en heel voedend!