neerslachtig???

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door djellybelly, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    hallo ik was ee hele tijd gestopt met de pil omdat k geen zin meer had om m te slikken.
    Nu ging ik een weekje naar CP en preciesin die week moest ik ongi worden dus dacht slik de pil maar weer.

    maar nu heb ik dus het idee alsof ik ineens heel neerslachtig ben, kan wel janken nergens zin in.

    iemand hier bekend mee?

    gebruik microgynon 30
     
  2. littleladybug

    littleladybug Niet meer actief

    dit kan idd een bijwerking zijn van de pil. Er zijn meer vrouwen die hier last van hebben!
     
  3. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    k moet zeggen ik voelde me de laatste paar maanden wel erg lekker in mijn vel, zal het er dan toch mee te maken hebben.

    dan maar weer stoppen
     
  4. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.555
    322
    83
    Ik heb het ook met de microgynon 30. Toen ik stopte met de pil inverband onze kinderwens voelde ik me veel beter. Nu ik dat ding weer slik heb ik er ook weer last van. Heel vervelend.
     

Deel Deze Pagina