Heb vanmorgen een test gedaan (kruidvat 2 voor 6 euro) Had zelf de moed al opgegeven, totdat mijn mannetje met de test naar beneden kwam en riep "Ik ZIE EEN STREEPJE"! En idd daar was een streepje.. maar ik weet niet of dit nog telt zeg maar. Heeft iemand ervaring met die testen en een zogenaamd indrooglijntje? ben inmiddels 5 dagen overtijd.
En na hoeveel tijd kan je op de test kijken en wanneer niet meer?Ik dacht dat dat nog binnen de normale grenzen lagen zeg maar, dus streepje.... Ik zou ook nog een test doen, je hebt er toch nog 1
Is het bij kruitvattesten niet binnen tien minuten? In dat geval zit je helemaal goed lijkt me Gooi die tweede test er tegenaan!
na 5 minuten mag je deze niet meer aflezen. ik zou er een nieuwe test tegen aan gooien dan heb je meer zekerheid.
die goedkope van de kruitvat moet je na 5 minuten pas aflezen en dan het liefst PRECIES na 5 minuten (als je de bijsluiter mag geloven ). Volgens mij een streepje na 5 min. maar voor de 10 om zijn best een goed resultaat hoor! Als ik jou was zou ik er een andere test tegenaan gooien. De gewone kruitvattest (van ong. 7 euro) is heel gevoelig! Succes!
kruitvattest ( cassette) is na 5 min niet meer betrouwbaar. deze heeft dan zeker indrooglijntjes. Ik heb er vorige week wel 3 gehad. Dus om zeker te zijn gewoon opnieuw testen en dan echt binnen 5 minuten aflezen. Wat er daarna verschijnt is niet meer geldig. Staat ook in de gebruiksaanwijzing. "Een negatief resultaat kan na 5 min een vals positief resultaat geven"
Hey meiden, Moest werken vandaag dus lees nu pas jullie reacties! Bedankt voor jullie advies! We hebben besloten om nog even een paar dagen te wachten en dan nog eens te testen. Ik hou jullie zeker op de hoogte. X