Hallo dames, Wie herkent dit ook... Ik ben 29 weken zwanger en heb ook al een tijdje harde buiken, niet regelmatig en zeker niet de hele dag door. Maar nu heb ik sinds gisteren als ik een harde buik heb een hele pijnlijke plek linksboven. Hoef er maar heel zacht op te drukken of het doet echt pijn. Als de harde buik weg is is de pijn ook weg. Lijkt wel of de baarmoeder op die plek geïrriteerd is.. Een soort van blauwe plek. Ik kan niets anders bedenken. Iemand ideeën hierover?
Is die plek dichtbij je ribben? Spieraanhechting misschien? Ik had het ook bij de eerste zw.schap. Aan het eind ook gekneusde ribben aan 1 kant. Zoontje lag daar altijd tegenaan te duwen en tijdens een harde buik werd die plek extra aangespannen.
Ik heb het rechts boven. . Is denk Ik idd irritatieplek want als ik daar zacht masseer of even heen een weer ga lopen is madam weg en voel ik het niet meer
Bedankt voor jullie reacties, het gaat inmiddels stukken beter. Vrijdag voor controle naar de gyn. Zal het dan even met haar bespreken.