Wie heeft er ervaring met Action testen? Is het wel eens voorgekomen dat Action testen negatief waren, maar dat je wel zwanger was? En dat een andere test wèl positief was? Ik ben echt nooit dagenlang overtijd geweest, dus ik word hier echt zenuwachtig van!
Ik heb ze wel liggen, maar nog niet gebruikt. Je kan wel kv 2v5 gebruiken, daar heb ik hier op het forum veel goede verhalen over gehoord en niet duur.
ik zweer ook bij KV2/5. klopte altijd en echt heel goedkoop. De ervaring leert dat je er nog wel een paar doorheen zult jassen
Hoi Hoi! Ik ken de kv testen 2 voor 5 euro. Die zijn inderdaad betrouwbaar! Meestal koop ik die, als het nodig is, maar deze keer kocht ik 2 Action testen voor 1,50. Echt heel goedkoop.... Maarre.... Als ik zaterdag nog steeds niet ongesteld ben dan koop ik maar weer gewoon de kv testen. Stiekem hoop ik dat de Action testen niet goed zijn en dat ik toch wel zwanger ben ook al waren de testen negatief!
Beebje: ja, ongeveer 4 dagen. (zie banner) Maar misschien is mijn eisprong later geweest. Meestal heb ik regelmatige cycli. Rond 29 dagen, nu al op 33.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik testte met de actiontest negatief en met de cb ook en uiteindelijk na 2 weken overtijd werd ik gewoon ongesteld.
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb gelijk positief getest met de testen van de action en dat was nog voor mijn NOD. Hoop voor je dat je dit weekend wel positief test en nu gewoon te vroeg was door een laat ei!
Ja, gewoon maar afwachten! Ik voel wel al dagenlang menstruatiekrampjes... Het ene moment heviger dan het andere moment. Tot mijn 'berekende' NOD was ik hier helemaal niet mee bezig en nu dagen later zit ik gigantisch met de zenuwen in mijn buik!
niet gebruiken die testen!! ik heb gisteren positief getest en ik ben niet eens zwanger... btw de vriend van een vriendin van mij had ook positief getest...
ik heb al 2 keer met de action test getest en blijft negatief dus denk dat ze wel werken... en ben ook overtijd weer lange cyclus denk.
Waarom test je als je niet zwanger bent? Hoop dat dat toeval was.....maak me gelijk zorgen over mijn positieve testen
volgens mij is dat een beetje raar verhaal wat zij zegt maar je niet te druk zijn prima testen namelijk gebruik ze al lang heb voorraadje in geslagen ze liggen er namelijk sinds kort weer
Ik voelde me vanmiddag hoe dan ook al onzeker...maar net nog weer een CB tegen aan gegooid en geeft gelukkig nog steeds zwanger aan @Oermama...ik hoop echt dat die van jou ook snel positief is!
Die voelde ik ook vanaf ongeveer dag 28 en was al helemaal blij dat ik eindelijk weer eens een normale cyclus zou hebben.. Flink chagrijnig dus toen die weer zo lang duurde, uiteindelijk op dag 47 positief getest, had er nog lang op kunnen wachten dus. Overigens nooit met Action getest (die hebben we hier niet helaas), maar ik duim voor je!