Ik had op zondag 26 juli mijn laatste menstruatie. Weet zeker donderdagavond 6 aug mijn eisprong gevoeld te hebben, enorme pijn in buik en onderrug Maandag 3 en dinsdag 4 en vrijdag 7 augustus en zondag 9 augustus in de avond sex gehad. Zondag 16 augustus negatieve test, woensdag 19 augustus positief getest. Voorheen kon ik 16 dagen na de eerste positieve ovulatietest er van uit gaan dat me menstruatie zou komen. Deze keer geen gedaan omdat ik er gewoon es zo der wilde. Maar heb zoveel wisselende cyclussen gehad, dat ik geen zekerheid heb Ik heb wat calculators op mijn data laten afgaan, en variƫrend 27 april- 2 mei krijg ik eruit als uitgerekende datum... Maar wat berekenen jullie? 21 september eerste intake met echo bij vk
Hoi Molensteen, het is latig om te berekenen hoor. Als je van je ELM uitgaat, zou je 2 mei uitgerekend zijn, als je uitgaat van je eisprong en die dag of de dag erop de bevruchting kom je uit op 29 of 30 april. Het zal ergens in die buurt zijn in ieder geval, maar het gaat toch afhangen van de termijnecho bij 10-12 weken. Voor nu blijft het speculeren. Groetjes Brigitte