Wie kijkt er mee. Ik twijfel enorm want de kv2v5 waren drie jaar geleden bij de zwangerschap van mijn zoontje veel donkerder rond deze tijd. Streepjes lijken na indrogen eerder te verdwijnen dan donkerder te worden? Ik zie wel streepjes maar ze blijven licht. Wat zijn jullie ervaringen met kv2v5? Klopt het dat ze tegenwoordig minder goed reageren?
Ze lopen wel mooi op vind ik, al snap ik dat je ze voor 12 dpo aan de lichte kant vindt... Ik duim voor je dat ze verder oplopen, slopend he dat afwachten..
Ik zit vandaag op dag 14 na IUI en heb nu pas een donkerdere kruidvat test. Dus 16 dagen na pregnyl. Bij mij oogden ze gelijk aan de jouwe. Zie mijn topic 'Gewoon omdat ik het delen wil' . Ook hier bij de test-topics. Overigens ook vandaag volop symptomen. Hoofdpijn misselijk etcetera. Spannend!!
Ik had 11 DPO ook een relatief lichte KV-test! Dochter nu 15 mnd. Succes en ik hoop dat ie lekker gaat knallen!
Dank jullie wel! Ik wacht nog even op de bloedtest voordat ik ga juichen maar dit ziet er wel beter uit dan gisteren!