Spannend emetje! Zondag nog een keer testen. Laat het even hier weten! Duim voor je dat het mooi oploopt!
Hou er wel rekening mee dat kv ook op je ei kan reageren. ...ik hoop natuurlijk dat dit gewoon van een zwangerschap is
Mijn ei dacht ik 2 weken geleden gehad te hebben dus dan zou dit vandaag op mijn nod kunnen kloppen maar ik juich nog niet te vroeg indd.
Ik zie op je 2de foto ook een licht streepje. Wat ik al schreef dit zou ook een eisprong streepje kunnen zijn op de kv test maar ik hoop natuurlijk dat het van een prille zwangerschap is voor je. Spannend hoor!
Ik zou het wel bij 1 merk houden. Dan zie je het beste of hij oploopt of niet. Het is vaak met verschillende merken erg lastig te vergelijken omdat ze de meeste testen meer hcg nodig hebben.
Ik weet dat die waarschijnlijk in het echt veel duidelijker is dus ik zeg zwanger op de foto is die bijna de helft lichter dan in het echt hè meiden dat weten we toch uit ervaring hoop voor je dat ze mooi gaan oplopen
Ben benieuwd naar de definitieve uitkomst. Ik heb ongeveer hetzelfde, maar zit nog veel verder voor NOD
Helaas vanochtend niets meer te vinden op de zw test dus de kruidvast test gaf bij licht positief aan op een eisprong. In mijn geval een late eisprong op mn nod. Op naar de volgende ronde!