Heel spannend nu, alles loopt zoals het zou moeten lopen dit keer, maar dat maakt het meteen een stuk spannender, ik heb een duidelijke eisprong gehad, genoeg geklust , een kleine innestelingsdip gehad (denk ik) en nu, is mijn innestelling bezig (hoop ik) en ik heb al 3 dagen lichtelijke krampjes onderin de buik, ik zit nu 6 dagen voor NOD. Wie heeft die krampjes ook weleens zo gehad rondom vermoedelijke innesteling? (banner klopt niet helemaal hoor)
Ik helaas niet Volgende week woe is mijn NOD, maar ik voel nog helemaal niets... Ik hoop voor je dat het raak is!
Ik heb al vanaf afgelopen zondag krampjes Ook had ik maandag wat bruin bloed verloren geloof ik. Maar of het de innesteling is? Ik weet het niet.
ik zit ook sinds zaterdag met krampjes. de 27e mei is mijn NOD, ik stel mij ook voor dat mijn borsten zeer doen. Maar ja, als ik me iets echt goed voorstel, dan voel ik het ook (zoals luizen op je hoofd bijvoorbeeld, als iemand je daar over vertelt).
die krampjes waren bij mij een goed teken. Ik heb ze een hele tijd gehad voor mijn nod (zeker 2 wkn lang) en snapte niet waar ze vandaan kwamen, totdat ik positief testte. Ik hoop voor je dat het bij jou ook positief zal zijn!
ik heb ook al sinds maandagavond last van ongesteldheidskrampjes maar komt niks...dus wacht tot zaterdag met testen!
Zijn ze trekkerig de krampjes? Ik had steeds voor mijn posi testen (eerste zwsch geeindigd in mk) last van trekkerige steekjes, waardoor ik de tweede keer dus precies wist dat ik zwanger was en heb dus ook 4dg voor mijn NOD posi getest toen...
Ja inderdaad, nu is het de derde dag dat ik het heb, wel iets minder nu, en gister had ik ook ineens wat witte afscheiding..ik durf nog niet te testen nod is dinsdag 26 juni..
Ik herken het idd heel duidelijk. Heb al een week buikkrampjes en heb al sinds vorige week vrijdag steeds last van brandend maagzuur Ook moet ik er tegenwoordig uit met plassen snachts en dat heb ik eg nog nooit gehad. mmzz ik denk dat ik me alles inbeeld maar stiekem ben ik wel erg benieuwd Ik heb besloten deze ronde voor het eerst te gaan testen op mn NOD. Mits de er niet zijn natuurlijk
nou ik heb dit dus ook ... vage klacht .. dan denk je dat je ongesteltheidskrampen heb... maar volgens jullie zouden dat dus innestelingkrampjes kunnen zijn ? vorige week zaterdag iets bloed verloren sinds die dag ook best last van mij onderbuik en rug .. tja ik kan alleen maar afwachten
hoi, ik heb aankomende maandag mij NOD maar aardig wat klachten. Vanochtend ben ik bij de HA geweest en blijkt dat ik een blaasontsteking heb, wat ik ook had mijn mijn zoontje met voor een positieve test. Verder heb ik een trekkende onderbuik, gevoeling borsten en ben ik in de ochtend misselijk. Iemand ervaring met bovenstaande? Wil niet te veel hopen op iets wat er misschien helemaal niet is. gr cynthia
Ik herken het helemaal . Normaal heb ik dit gevoel als ik op dag 2 of 3 zit van mijn ongi. Nu zit ik 2 dagen voor mijn NOD. Ik heb soms het idee dat de heleboel heen en weer getrokken wordt en uitgerekt als een balon. Moet zeggen dat deze pijn ook wel behoorlijk wat meer is dan normaal. Zou het een goed teken zijn? Heb normaal nergens last van voor mijn NOD.Heb verder nergens last van, maar ik ben al vaker voor de gek gehouden door mijn lichaam.
Ik voel ook wel wat krampjes, maar ik weet niet of het nu meer is dan normaal. Ze zijn niet zo heel heftig bij mij. Ik voel ook mn darmen allemaal zo rommelen en borrelen. Veel meer dan anders. Maar zal wel niks zijn denk ik...
heb dat sinds een paar daagjes ook krampjes onder in mijn buik, maar heb niet echt een innesteling gevoeld! was gisteravond misselijk? en heb momenteel ook zoiets van blhhhh het zit niet helemaal lekker. maar heb dit al een paar keer meer gehad dus bij mij zegt het niks helaas, msschien krijg ik wel griep zou ook kunnen. toch hoop ik voor alle dames met kwaaltjes dat het kraak is deze maand en dat jullie allemaal in het roze zullen zijn. xx miss butterfly