vandaag bij de gyn geweest en medicatie gekregen om de miskraam op te wekken omdat het niet spontaan gebeurt. Een half uur na het inbrengen kreeg ik direct bloedverlies. Nu om half negen behoorlijk bloedverlies met stolsels en behoorlijke krampen. Een middel eigenlijk tegen maagaandoeningen gebruikt voor het afbreken van een niet juiste zwangerschap. Heel erg heftig moet ik zeggen ik kan alleen maar hopen dat het snel achter de rug is. Weet iemand wat ik nu kan verwachten en hoe lang het duurt voor ik het vruchtje zal verliezen?? of blijf ik zo nog dagen lopen met krampen en bloedverlies?? Een ding is zeker mijn man en ik kunnen nu gaan beginnen met het verwerken van ons verlies en verder met dat geen wat wij graag nog willen een mooi gezond wondertje. Liefs Jet
Ik heb begrepen dat je echt weeen kunt krijgen van zo'n middel. Hoe lang het gaat duren zal per persoon wel verschillen. Als het te erg wordt met de pijn, moet je de HA/VK bellen hoor. Veel sterkte toegewenst!
Veel sterkte de komende uren... Wat ik van meerdere mensen heb gelezen is dat de pijn na het verliezen van het vruchtje vrijwel meteen vermindert. Hoe dat is met jouw medicatie weet ik niet. Sterkte iig!
Ik heb dat middel dan wel niet gehad. Maar als je nu al krampen hebt en stolsels verliest raad ik je aan twee paracetamolletjes te slikken. De krampen zullen op den duur een top bereiken, en op dat moment verlies je het vruchtje. Dat verlies van het vruchtje kan een onaangenaam gevoel zijn, alleen niet erger dan de krampen van daarvoor. Zodra het vruchtje eruit gekomen is verdwijnt de pijn echt heel snel weg. Wel voelde ik mij wat trillerig in de benen, maar dat kwam meer omdat ik zo bang was van hetgeen wat er gebeurd was, was bij mij allemaal spanning. Heel veel sterkte, en ik hoop dat zometeen alles mooi schoon is en jullie het kunnen gaan verwerken. Liefs Jolanda
Hoi Ik herken heel veel hiervan ook ik heb dat middel gehad bij mijn mk.. Het zijn inderdaad maag tabletten die je moet inbrengen.. Ik had ze overdag ingebracht en voor ik rond een uur of twaalf naar bed ging was ik overal vanaf.. Toen was ik de meeste stolsels en het vruchtje kwijt... Het enige dat ik nog had was gewoon bloedverlies.. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zonder dat middel wel gecurreteerd moest worden...en dat was dus nu niet meer nodig.. Maar het is geen leuke ervaring om het mee te maken.. Ook aan dit komt een eind hoor... Heel veel sterkte en dat het snel een beetje beter met je gaat.. Groeten
Gek om te lezen. Veel vrouwen hebben dat na de bevalling ook. Ik had het ook toen ik van mijn dochter was bevallen ('s nachts tijdens een hittegolf lag ik te rillen als een rietje). Zo zie je maar dat een miskraam voor velen toch een soort kleine bevalling is.
Jeetje dat wist ik niet dat ze ook zo'n middel gebruikte om je mk op te wekken, alles 'schoon' te maken. Heel veel sterkte en ik hoop dat je het nu iets beter met je gaat. Mirre
ik heb ook medicijnen gekregen tbij mijn eerste miskraam die ik moest inbrengen. Ik weet niet of het dezelfde zijn, maar ik veronderstel het wel want het doel was toch hetzelfde. Bij mij stopte de pijn nadat ik alles was verloren, maar na een paar uur begon hij weer en duurde dan ongeveer twee uur. Deze twee uren heb ik een paar keer gehad en toen kwam er ineens nog een heel brokje los, dus dat was het. Nadien geen last meer van gehad. Ik vond het toen ook pijnlijk en ben gewoon op de wc gaan zitten tot alles voorbij was. Ik hoop voor je dat het al bijna achter de rug is. Veel sterkte met het verwerken van dit alles. Saartje
ik heb ook medicijnen gekregen tbij mijn eerste miskraam die ik moest inbrengen. Ik weet niet of het dezelfde zijn, maar ik veronderstel het wel want het doel was toch hetzelfde. Bij mij stopte de pijn nadat ik alles was verloren, maar na een paar uur begon hij weer en duurde dan ongeveer twee uur. Deze twee uren heb ik een paar keer gehad en toen kwam er ineens nog een heel brokje los, dus dat was het. Nadien geen last meer van gehad. Ik vond het toen ook pijnlijk en ben gewoon op de wc gaan zitten tot alles voorbij was. Ik hoop voor je dat het al bijna achter de rug is. Veel sterkte met het verwerken van dit alles. Saartje
hallo lieve allemaal. even een berichtje om te vertellen hoe alles is verlopen. Gisteren ging het nog tot de klok van twaalf uur, ik ben toen toch in slaap gevallen en werd om 5 uur wakker. Mijn bed was doorweekt van het bloed en ik ben naar de toillet gegaan. Het was werkelijk een bloedbad en ik had stolsels ten grote van een tennisbal. Ik dacht nu zal het ergste wel achter de rug zijn maar helaas ik bleef hevig bloeden. Mijn man heeft s´ochtends toch maar even naar de poli gebeld daar kregen wij te horen dat het er allemaal bij hoorde en ja dat bloedverlies als ik er de dag erna nog zon last van had moest ik maar eens terug bellen. Het vloeien was echter zo hevig dat ik het niet kon opvangen met maandverband zo had ik mijzelf verschoond zo was ik weer doorweekt van het bloed. Uiteindelijk heeft mijn moeder de afdeling verloskunde gebeld om advies mede omdat ik niet meer op mijn benen kon staan! Ik moest komen met spoed en om een lang verhaal kort te maken ben ik vanmiddag met spoed gecurateerd. wat bleek alles zat gewoon nog op zijn plek ondanks al dat bloedverlies! Ik ben blij dat het voorbij is en ik ga rustig aan bijkomen van alle ellende. Ik hoop dit nooit meer mee te maken!!!! Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes die hebben mij goed gedaan jullie zijn kanjers. Liefs Henriëtte ( Jet)
Ach meisje, wat heb jij een vreselijke tijd achter de rug. Echt heftig. Ik hoop dat je heel gauw weer aansterkt en het een plekje kan geven. Neem de tijd voor jezelf.Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe. Liefs, mussie
jeetje wat een verhaal ...ik hoop dat je heel snel aansterkt ...ook heel veel sterkte meissie ..knuf asjuh
Jee Jet wat een verhaal. Een gewone MK is al moeilijk genoeg en dan krijg jij dit er allemaal nog eens bij. Doe het voorlopig geestelijk en lichamelijk maar rustig aan meid. Ik wens je veel sterkte !