nega kv test voor NOD toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door robertha, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey Meiden!

Zoals je in de titel al kunt lezen ben ik benieuwd of er meiden zijn die nega getest hebben met KV zwangerschapstest voor NOD en later toch zwanger waren....?
    Ik voel me nl heel anders, maar ben bang dat mn lichaam me voor de gek houdt. Ben al 1,5 jaar van de pil af dus dat kan het niet zijn.
    Heb gevoelige borsten (normaal niet voor ongi), ben erg emo (huil snel), drukkend gevoel in buik (net iets anders als bij ongie) en (lichte tot witte) afscheiding
    Dat zal dus nog even afwachten worden... ;)

x-je

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Dat zou ik ook graag willen weten..

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik weet het niet, maar denk wel dat sommige voor hun NOD bega testen en na de nod alsnog positief.. Sommige maken pas laat hcg aan en testen soms wel een week na NOD pas positief.. Maar weet niet hoe het bij de kv test is, omdat je die al voor je nod kan gebruiken toch?

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik weet het niet, maar denk wel dat sommige voor hun NOD bega testen en na de nod alsnog positief.. Sommige maken pas laat hcg aan en testen soms wel een week na NOD pas positief.. Maar weet niet hoe het bij de kv test is, omdat je die al voor je nod kan gebruiken toch?

Deel Deze Pagina