Wij hebben dus 3 dagen voor de eisprong 'geklust'. Leven de zaadjes dan nog wel? Uitgaan van het gemiddelde en normale omstandigheden? Ik heb ook wel eens gehoord dat je dan meer kans op een meisje zou maken (bij bevruchting natuurlijk ) omdat de meisjeszaadjes langer leven. Maar kunnen die dan echt 3 dagen of langer wachten op HET EI?
Fijn dat ik hier het antwoord lees, vroeg me dat nou ook af. Het lukt niet altijd om iedere dag of 2 dagen in de vruchtbare periode te klussen, maar wel 1x in de 3 dagen. Dat zou dus ook voldoende kunnen zijn. Wil mijn man niet teveel pushen met om de dag, want dan krijgt hij het echt niet voor elkaar.
Zaad kan ongeveer 72 uur leven, soms zelfs wel langer. Ik geloof alleen wel dat ik gelezen hebt dat dit onder goede omstandig heden van het slijn van de vrouw moet zijn. Maar als het rond de vruchtbare dagen is geweest, dan kan het zaad daadwerkelijk dus rond de 72 uur blijven leven en is het moment dus goed geweest! Hier gaat om de dag nog aardig lukken gelukkig, alleen vertel ik gewoon maar neit in welke fase van de cyclus ik zit, anders gaat het mijn mannetje ook neit meer lukken
Vervelend is dat he. Je wilt het er ook niet te dik bovenop leggen. Ik zeg maar niet als mijn vruchtbare periode is, maar probeer dan toch wel regelmatig seks te hebben.
ja prestatiedruk werkt nooit denk ik maar Ik ben met de eerste zwanger geworden van 5 dagen voor mijn eisprong (ik had toen de persona) maar we konden niet steeds klussen omdat we elkaar weinig konden zien.. en heb nu een manneke ervan rondlopen
dan is het toch maar afwachten de komende week. Dit vind ik meestal het minst leuke eraan, dat wachten tot je NOD... Ik heb me ook voorgenomen, dat mocht ik niet zwanger zijn, ik ook niets meer zeg of laat blijken dat het m'n vruchtbare periode is