Nega test maar overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by Denies, Feb 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Denies

Denies Lid

Dec 2, 2009
    63
    1
    0
    Goedemorgen dames, Zou graag jullie raad willen..
    donderdag had ik eigenlijk mijn Nod, ben dus niet ongesteld geworden dus had donderdag avond een test gedaan, negatief..
    maar ben ondertussen nog steeds niet ongi terwijl ik het altijd presies op donderdag word zoniet dan zeker wel op vrijdag, begin me nu dus zorgen te maken want ben nog nooit overtijd geweest, heb alvast nog een test in huis gehaald, maar wat vinden jullie? nog even afwachten vandaag of nu al opnieuw testen?? Heb totaal geen kwaaltjes alleen maar hele pijnlijke zware en harde borsten. Oja en wat als ik weer negatief test en ik word het dit weekend niet, moet ik dan langs de dokter???
    Bedankt alvast!

2. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Je kunt natuurlijk altijd langs de huisarts gaan om bloed te laten prikken. Misschien test je pas later positief, er zijn meerdere dames die dat hebben.

Ben je al lang gestopt met de anticonceptie?

3. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

Feb 13, 2008
    251
    1
    18
    Wat voor soort of merk test heb je? Je kan ook wachten tot maandag. En een dokter bellen kan ook altijd natuurlijk. Afwachten denk ik.

4. Denies

Denies Lid

Dec 2, 2009
    63
    1
    0
    Onlangs ongesteld geworden... helaas maar aan de andere kant wel fijn dat het toch nog komt, ik ben gestopt in nov.
    Maar nu mijn volgende vraag, ik snap niet zo goed hoe ik nu mijn eisprong moet berekenen voor volgende x? normaal vul ik gewoon 28 dagen in, moet dat nu ook of nu 29 of 30?
    bedankt voor jullie reacties ;):)

5. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

Feb 13, 2008
    251
    1
    18
    Jammer meid! Wie weet de volgende ronde. Ik zou gewoon 28 dagen aanhouden.

6. Denies

Denies Lid

Dec 2, 2009
    63
    1
    0
    thanx ja op naar de volgende ronde ;)

7. noa1982

noa1982 Lid

Jan 12, 2010
    9
    0
    0
    Provincie: Utrecht
    Hallo dames,

Heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen gehad. Nu ben ik 2 dagen overtijd, maar de test was vanmorgen negatief.
    Wanneer is het nu verstandig om weer te testen?
    Ik wordt niet goed van die onzekerheid.

groetjes

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik zou over 2 dagen weer testen aangezien het HCG hormoon zich elke 2 dagen verdubbeld :)
    Kan het misschien zijn dat je je ei later hebt gehad?
    Ik duim in ieder geval voor je.

9. noa1982

noa1982 Lid

Jan 12, 2010
    9
    0
    0
    Provincie: Utrecht
    Deze maand heb ik mijn eisprong niet gevoeld, dus zou inderdaad kunnen dat ik mijn ei later heb gehad.
    Maar vrijdag was mijn NOD en had donderdag en vrijdag wel echt het gevoel dat ik ongesteld ging worden. Ook nu heb ik nog wat krampen in mijn buik maar minder als do en vrij.
    Maar dan ga ik over 2 of 3 dagen nog een keer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.
    Bedankt voor je berichtje

Share This Page