nega test!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by kelly26, Sep 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kelly26

kelly26 Actief lid

Jul 28, 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    vanmorgen naga getest :( maar snap er niks van, voel me zo anders als anders, mijn borsten voelen anders veel zachter en meer adertjes dan normaal heb al anderhalve week last van een trekkend gevoel in mijn buik. ben ook echt teleurgesteld nu :( . het is pas mijn eerste ronde en er zijn nog geen duivels in zicht maar toch al een klein beetje de hoop verloren voor nu. zijn er nog meer dames die konden testen vanmorgen??

kus en suc6

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Hoi kelly,

Ik heb gister getest ook negatief. Ik ben best onregelmatig ongesteld dus ik wacht nu weer een paar dagen af. Is dit je eerste cyclus na de pil ? Mijn eerste cyclus duurde 45 dagen. Ik wacht nu weer een paar dagen met testen. En gooi er van de week nog 1 tegenaan (als ik nog niet ongi ben).

3. kelly26

kelly26 Actief lid

Jul 28, 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    nee mijn eerste cyclus na de pil duurde 74 dagen en toen een heftige ongie gehad, maar had nu sterk het gevoel dat mijn eisprong er was maar blijkbaar toch niet maar kan mijn klachten niet plaatsen, heb nl ook vlagen van misselijkheid de hele dag dooren ontzettens moe enzo, ik begrijp het dus allemaal even niet maar goed de komende dagen zullen het laten weten test over een paar dagen wel weer. en jij?

kus

4. kelly26

kelly26 Actief lid

Jul 28, 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    kom net van de wc af want ik dacht oh jee daar komen ze de duivels, maar nee hoor alleen maar heelveel afscheiding nu begrijp ik er niks meer van.
    als je met ochtend urine test is dit omdat je dan nuchter bent of alleen maar omdat je zwangerschaps hormoon dan hoger is en moet je alle urine opvangen of kan het ook met een beetje urine(de helft ong), heb nl vannacht na een feestje om half twee nog een broodje gegeten.

kus

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    hoihoi!

Het gaat erom dat ochtendurine het meest geconcentreerd is...je hebt dan nog niks gedronken en daardoor is je hcg *hoger*.

Het eten van een broodje maakt niks uit.

Waarschijnlijk ben je toch nog aan het ontpillen...

Maar natuurlijk hoop ik over een paar dagen posi nieuws te lezen!!

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

kelly zolang je :evil: er nog niet zijn de hoop niet opgeven.
    er zijn genoeg voorbeelden van meiden die pas na een tijdje positief testen.
    ik zeg niet daqt je meteen moet gaan juichen, maar laat je hoofd nog niet vallen.

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    kelly,

Ik ga proberen te wachten met testen tot volgend weekend. Maar mischien dat ik dinsdag nog eens test. Dan ben ik namelijk nog vrij en volgend weekend niet. Op welke dag test jij ?

8. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,168
    0
    0
    zeeland
    ik kan vandaag ook testen.........maar ik probeer het uit te houden tot donderdag.........maar weet niet of dat gaat lukken.......denk dat ik morgen al met moeite redt.....heb nog geen test in huis dus moet nu wel wachten tot morgen.groetjes tamara

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    ik zit ook in het zelfde schuitje lady´s
    eerste cyclus was 45 dagen toen 40 hopen nu op een 35 of lekker gewoon niet... hier niks geen sympthomen maar dat heb ik bijna nooit voor mijn ongi. ga wel een tampon test doen. kijken of het er al aan zit te komen. vandaag weer testen besteld dus maandag of dinsdag binnen en dan ga ik maar eens testen.
    morgen zit ik op dag 30.......

10. kelly26

kelly26 Actief lid

Jul 28, 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    linda,

ik wacht ook nog tot dinsdag heb mijn hoofd nog niet helemaal laten hangen moet elke keer naar de wc en heb de hele dag door al veel waterige afscheiding dus wie weet, maar je wachten duurt zooooooooooooooo lang. hihi

kus

11. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    'hoi meiden,

Ik was op zoek naar antwoorden entoen vond ik jullie....ik ben dus ook 5 dagen overtijd vanochtend getest negatief.....

Ben onwijs verdrietig..in de 9 maanden oefenen ben ik nog nooit zo overtijd geweest!
    Als ik nu negatief test kan het dan nog uberhaupt positief worden??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen niets van rode duivels te bekennen!

kus nina

12. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    ja je leest dat sommige pas een tijd later posi testen.

Had je een regelmatige cyclus?? Zo ja, dan zou ik contact opnemen met de HA misschien dat die een bloedtest kan doen

succes meid

13. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    altijd wel regelmatig! kan weleens een dag schelen maar alles tussen 30 en 33 dagen??

kus nina

Share This Page