Hallo, Ik word gek van mezelf! Ik ben al 3 dagen overtijd en 3 nega testen verder. Menstruatie blijft uit. Ben ik dus helaas niet zwanger? Iemand ervaring?
Nog een paar dagen wachten en dan weer testen. Ik ben nu een week overtijd, en volgens mij gister een hele vaaaaage streep te zien.. Sommige vrouwen maken laat hcg aan. Ik ga morgen weer testen. Succes!
hallo, ik word ook gek van die negatieve testen zowel bloed als (kv) pffff dus ga ook ff mee schrijven... ondertussen 9 dgn overtijd.. enneh syptomen? jah die zijn er wel maar niet op dat teststrookje..
heyy dames, ook ik kan me hierbij aan sluiten.. ik ben 4 dage overtijd en vanmorgen voor het eerst getest 1 van predictor en 1 van clear bleu beide negatief! dusss nog steeds geen duidelijkheid gek word ik ervan! sinds vanmorgen wel beetje misselijk maar dit kan ook de spanning zijn want dat ben je toch wel een beetje... ik denk dat ik morgenochtend maar weer ga testen pfff vervelend dat onzekere en weet nog net waar je aan toe bent...als ik dan toch ongested moet worden heb ik liever dat het dan nu ook maar doorzet! succes allemaal!! liefss
gefeliciteerd meis dames, ik ben nu 2 weken en 2 dagen overtijd en zwangerschaps testen ook nega.. vrijdagmiddag bloed laten prikken en krijg maandag de uitslag.. groetjes
Gefeliciteerd meid!! Ik wil gewoon niet meer testen omdat het elke keer zo'n teleurstelling is! Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben anders blijf ik die hoop houden. Maar waar blijft dan mijn menstruatie????????
Ik zou nog ff een paar dagen wachten, zo 4/5 dagen ofzo, en dam weer testen. Bij mij was ie ook telkens negatiefff terwijl ik allemaal symptomen had! En uiteindelijk pas gister, 8 dagen overtijd, licht positief. Xxxx
Gevoelige borsten, steken in m'n buik, waarschijnlijk m'n innesteling ook gevoeld, verging toen van de pijn!!! Ben heeeeeel erg moe. Onderrug lijkt zowat kapot en veel afscheiding, is wit van kleur. En uitslag op m'n wangen, van die rode pukkeltjes. xxx
Goedemorgen, Feliciteerd!!! Ik lees ineens dat je bij symtomen rode pukkeltjes op schrijft. Zoiets heb ik ook aan de zijkanten van me gezicht voornamelijk op mijn wangen. Niet duidelijk te zien maar allemaal kleine pukkeltjes... Maar niet gezien als symtoon....
@ coco77, gefeliciteerd!!! ik was vorige week ook 4 dagen overtijd maar ben toen de 5e dag ongesteld geworden. helaas... deze week en ben ik het vruchtbaarst dus ik ga heel erg aan de slag. niet geschoten altijd mis (hahah letterlijk) succes
coco27, ik lees dat je als symptoom hebt opgeschreven dat je onderrug kapot lijkt. ik mag over 2 dagen testen en ik heb al ruim een week lang super veel last van mijn onderrug, zeurderige pijn waardoor ik soms niet weet hoe ik moet zitten. verder heb ik last van mijn borsten maar dat heb ik eigenlijk altijd voor mijn nod, vlagen van misselijkheid, steken in mijn lies en vorige week menstruatie achtige krampen, deze week niet meer. ook heb ik nu hele kleine beetjes witte afscheiding en sinds 3 dagen heel vies maar waar keiharde ontlasting. ik wil nog niet te veel hopen dat het raak zou kunnen zijn, maar wilde eigenlijk zo graag weten of er nog andere waren die ook zo'n last van hun rug hadden. niemand herkende dit maar jij dus wel wat voel jij precies voor last in je rug???
@Coco77 van harte gefeliciteerd!!!fijne zwangerschap toegewenst Hoi Happymama, ik heb vandaag nog niet weer getest ik heb het idee dat er dan als nog een negatieve test uitkomt... ik ga denk ik morgen ochtend nog maar eens een testje wagen aangezien ik imiddels nog steeds niet ongi ben geworden...en ik word ook wel een beetje onzeker van mijn eigen lichaam...want de test geeft niks aan maar word ook niet ongesteld zit niks anders op dan rustig afwachten...