ik zou graag willen dat jullie dit stukje es heel goed lezen en dan oordelen . t zit zo (heb er als es vaker iets over geschreven ik heb 8 feb mijn spiraal laten verwijderen echter heb ik de dag daarna de 9e en de 10e een flinke buikpijn gekregen en denk dat dat mijn ei was .heb toen veel bloedingen gehad en ben er vanuit gegaan dat dus de 23 feb en de 24e feb ongesteld ben geweest . en dan zou ik dus 9 of 10 maart mijn eisprong hebben gehad !!! ben altijd zeer regelmatig 28dgn (kan ooit 1 of 2 dagen schelen .... nu dacht ik dus op 9 maart mijn ei gevoeld te hebben , maar zou dit ook een innesteling geweest kunnen zijn ???? en dat ik gewoon vet zwanger ben ???? ik heb namelijk wel wat symptoomjes maar als mijn ei de 9e is geweest zou dat wat vroeg zijn .. ik word met vlagen ineens heel misselijk en moet dan bijna overgeven . heb ook gevoelige borsten koud steken in de lies koppijn sochtends als ik opsta , 2 dagen nu . ik heb hier nog een testje liggen ! wat zouden jullie doen ik hoop dat jullie een beetje wijs kunnen uit mijn verhaal ...... moet op dit moment nodig plassen en heb niet veel gedronken hoop op een snel antwoord dus hihi
klinkt hoopvol qua klachtjes, maar zou wel vroeg zijn qua ei.... testen geeft al een hoop uitsluitsel!!!!
nou even w8ten op de uitslag !!! er dreven witte dingetjes in de urine ik weet nog van de eerste zwangerschap dat ik dat toen ook had