Ik heb al het een en ander gekocht van positiekleding, maar wat me opvalt: - de kleding die nog enigzins te betalen is is vaak heel truttig en maat tweepersoonstent (lees: er zit geen enkele vorm in) - de kleding die er een beetje uitziet is niet te betalen (zie prenatal) Op internet word ik ook niet veel wijzer. Met andere woorden: help! Ik wil niet de komende 5 maanden in een tentje gaan wonen, en ik wil ook niet failliet zijn over 5 maanden. Weet iemand een leuk adres voor mooie en betaalbare positiekleding? Marktplaats en ebay heb ik al bekeken. Ik ben al geweest bij H&M (wel wat gevonden, maar wel weinig) Miss Etam (truttig) en Prenatal (DUUR met hoofdletters)
Lin, Misschien handig om even te vermelden in welke stad je woont? Queen Mom bijvoorbeeld heeft leuke en betaalbare kleding. De truc is vooral om een aantal basisstukken te kopen die met elkaar combineerbaar zijn. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.
Je hebt niet zo heel veel nodig hoor! Ligt eraan wat je zelf wilt, je kunt ook een joggingbroek gaan dragen (wat overigens wel het lekkerste zit!) Ook heb je eigenlijk maar 2 broeken ofzo nodig, je bent ook het eind van het jaar uitgerekend nou tegen de tijd dat je goed rond begint te worden is het weer tijd voor truien, dus een paar grote truien en je bent daar ook mee klaar. ' Wil je toch graag meer keus in je kast hebben (bedenk wel dat het voor een korte tijd maar nodig is) dan kun je ook via marktplaats oid gaan kijken, daar wordt ook regelmatig pos kleding aangeboden. Je kunt meer aan dan je denkt hoor, pas de laatste maanden/weken soms krijg je echt een grote buik. Veel dingen die je in je kast hebt zul je nog lang aankunnen en de dingen die meerekken die kun je soms nog tot het einde aan. Veel succes!
Het klopt wel dat er tuttige kleding bijzit, ik heb ook voor leuke kleding gekozen, die dus helaas wat duurder is, maar heb ook niet ontzettend veel aangeschaft. Misschien bij H&M??
Ik ben zelf erg weg van het merk boob, ook queenmum en noppies vind ik erg prettig. www.mom2b.nl is waar ik de meeste kleding heb gekocht. Sommige dingen zijn wat aand e prijzige kant, maar je hebt ook broeken van rond de 40 euro wat ik best een redelijke prijs vind. succes
Je kunt natuurlijk altijd op marktplaats/speurders kijken. Bovendien kan ieder moment de uitverkoop beginnen en dat scheelt ook weer.
misschien een tip... kijk in gewone winkels met normale kleding.. en kijk of ze leuke stretch of langere topjes hebben... op het moment zijn wijde dingen nogal de mode.. dus profiteer daar van...
Ik heb ook maar een aantal dingen gekocht. Een paar positieshirts van de H&M in basiskleuren, een jurk, twee broeken en wat spaghettibandtopjes ( die kan je daarna ook weer aan). Al met al heb ik denk ik E 150,- uitgegeven voor de hele zwangerschap. Misschien is het ook een idee om bij Miss Etam op de afdeling Long Wear te kijken. Is lekker lang, niet zo truttig en de uitverkoop begint idd bijna. En wat al gezegd is, de truc is enkel basisstukken te kopen, zodat je het overal mee kunt combineren! Succes. XXX
Ik vind prenatal helemaal niet duur,ik heb daar een broek voor 30 en eentje voor 35 euro gekocht dus ik vind dat niet echt duur. Bij Miss Etam had ik ook gekeken en daar hadden ze inderdaad helemaal niks. Ik weet eigenlijk niet waar je nog meer kunt kijken alles is al gezegt volgens mij.
Ik woon bij Middelburg. Mijn probleem is vooral dat ik een kantoorbaan heb en veel contact met klanten. Ik moet er dus netjes uitzien. Het hoeft niet perse in driedelig pak, maar in een joggingbroek hoef ik echt niet aan te komen. En ik ben best lang (1.85) en heb dus soms met gewone kleding al moeite. Ik heb overal maat XL of 44 en mijn eigen kleding past echt niet meer. Ik heb wel wat gewone kleding gekocht bij H&M die ik aan kan, overslagtops en jurken. De spullen op marktplaats en speurders: ik heb al op een berg gereageerd, maar de binnenbeenlengte is standaard 10 cm te kort. Over topjes zit ik niet zo, dat lukt wel als het stretch is. Het gaat vooral om broeken en rokken. De mom2b winkel is wel leuk zag ik. Daar ga ik eens een poosje in neuzen. Bedankt voor de tip!
30 voor een broek vind ik wel meevallen. Ik ben bij prenatal in breda geweest en daar hing bijna geen broek onder de 80 euro. En het is niet dat ik het geld niet heb, ik vind het gewoon zonde. Ik heb het maar even aan en ik had er zoveel leuke babyspullen van kunnen kopen.
Nou ik ben al geholpen. Ik heb op die site van mom2b gekeken en daar staat veel leuke kleding op. Dat wordt bestellen! Bedankt allemaal voor de tips.
Ja inderdaad daar heb je helemaal gelijk in en 80 euro vind ik ook wel erg veel geld. Ik heb voor die prijs(30 en 35) 2 hele nette zwarte broeken gekocht. Ik woon in Leiden en ik had gevraagt wanneer er kleren binnen kwamen bij hun en dat is op dinsdag en dan mag ik gewoon bellen en vragen of er wat tussen zit wat ik wil,ik wil graag zwart of donkerbruin en niet te duur. Ik werd ook super goed geholpen met de maten enz dus ik vind ze wel heel goed,anders zou je dat daar ook kunnen vragen wanneer er kleren binnen komen want het lijkt me wel dat ze dezelfde collectie moeten hebben.
Miss etam vind ik ook erg leuk. ik vind het niet tuttig maar dat is voor iedereen persoonlijk toch? Hoe het zit met de positiemode weet ik eerlijk gezegd niet zo goed want daar ben ik nog niet aan toe!!
Nee ik vind de positiekleding ook niet tuttig bij miss etam. Heb er een zwart jurkje gekocht onder andere dat je zo aan kan en op een broek, hartstikke leuk en heel makkelijk, heb het echt veel gedragen. Ook 2 hele leuke broeken daar gekocht.
Ik koop mijn gewone kleding ook vaak bij Miss Etam maar de positiekleding viel me heel erg tegen. De broeken daar hadden ook aan de bovenkant van dat wolachtige spul en dat vond ik niks,maar ga er wel weer een keertje kijken misschien dat ze dan wel wat leuks hebben.
Ze hadden ook een hele leuke legergroene capri, die had niks bovenom, alleen aan de zijkant, maar daardoor kon je die broek ook mooi met kortere truitjes aan... Weet niet of ze die nog hebben