nega zw test, helpt ovu test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kimmutjuh, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

7 jan 2009
    69
    0
    0
    Ben werkzaam bij TNT post goes, als chauffeur coll
    Goes Nederland
    hallo lieve dames,
    ik heb eens even een vraagje wat ik snap er niks meer van en word serieus gek en chjagerijnig van het wachten...
    ik heb nou ruim 9 dagen over tijd en heb echt allerlei zwangerschapskwaaltjes zoals veel last en krampen in m'n buik, opgezette borsten grote gevoelige tepels, rommelende buik, laatst kwam er zelfs tot 2 keer toe vocht uit m'n borsten. AUGURKEN eten terwijl ik die normaal ECHT super goor vind! vrij emotioneel, en heb de 6e en de 7e dag na me ei echt rood rood bloedverlies (misschien innesteling misschien adertje) na het klussen.
    nou heb ik geleze van verschillende vrouwen dat ze positief testen met ovulatie test, en dat dat vanaf de NOD betekent dat dit ook op zwangerschap wijst, en ik heb al 2 zwangerschapstesten na mijn nod gedaan en die zeggen allebei niet zwanger.... ik weet niet meer wat ik moet! en ik kwam d'r net ook nog eens achter dat mijn buikomvang 3 cm gestegen is in 2 dagen(m;n buik is echt heel erg opgezet en best hard)
    liefs kim

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Erg verveelend is dat ja.Ben je al lang gestopt met de pil? Is je cyclus normaal wel regelmatig?
    Denk dat er toch niks anders op zit dan even af te wachten of anders je huisarts te bellen,kijken wat die er van zegt.

3. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

7 jan 2009
    69
    0
    0
    Goes Nederland
    ja wel gewoon regelmatige cyclus gehad, mijn buik is echt heel erg opgezet terwijl ik normaal echt dun ben, heb nou een dikke buik, staat er als het goed is nu ook als avatar... zeggen jullie het maar...

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik zie de foto in je album staan idd,ik weet natuurlijk niet hoe je buik er van te voren uit zag.ALs je het niet vertrouwd zou ik morgen gewoon langs de huisarts gaan en j everhaal uitleggen,mischien kan die een bloedtest doen.

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik lees trouwens in je andere berichten dat je in september bent gestopt met de pil en pas in december voor het 1st een echte menstruatie hebt gehad,hoe kun je dan zeggen dat je een regelmatige cyclus hebt?!

6. gimena

gimena Niet meer actief

meschien is er nog te weinig zwangerschap hormoon aanwezig!meschien een bloedtest laten doen..
    en hoelang ben je gestopt met de pil?
    xxx

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik ben nu uhhh even natellen.... 21 dagen overtijd... test nog steeds negatief ( 3 dagen geleden) Ook ben ik al bij de huisarts geweest. Maar nog geen bloedtest gedaan.

Ik merk nu (nu dat ik er op let) dat ik bepaalde dagen in mijn cyclus ook een meer opgezette buik heb. Je zou haast zeggen een zwangerschapsbuikje. Maar dit is dus een paar dagen voor mijn nod. Ik had dit ook eind december en 31 dec zou mijn nod geweest zijn. Nu heb ik het ook weer een paar dagen gehad, en nu is ie weer foetsie. Maar waar blijft mijn nod? hahahaha! Ik denk dat ik volgende week eens terug ga naar de huisarts. Maar ik ben bang dat ze zeggen dat ik nog een week moet wachten....

Mijn kwaaltjes.... Soms lichtelijk misselijk, honger maar kan niet veel eten, afentoe vreselijk snel aangebrand, moeeee....

Groetjes Cynthia

8. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

7 jan 2009
    69
    0
    0
    Goes Nederland
    hoi
    ja maar ben maar 2 maanden aan de pil geweest en daarvoor ook niet en toen had ik ook altijd normalen cyclus, dus je zou echt verwachten zodran ik dan 1 keer ongi ben dat ;t dan door zet... toch?! zo lang ontpillen als je maar 2 maanden aan de pil bent geweest... dus ja vandaar dat ik wel gewoon denk dat me normale cyclus terug moet komen.... en dan ook nog eens het feit, je hebt die foto bekeken nou ik ben normaal echt heel erg plat... dus ja... dat is echt een groot verschil, ik had normaal een buikomvag van ongeveer 76 en nu zit ik op de 83 cm... das best een verschil en zo veel eeet ik niet... en heb net zo'n ovulatie test gedaan en die roept heel duidelijk positief... terwijl ik nou al weer 37 dagen niet ongestel zal het ook niet mijn eisprong zijn denk ik.... en ben het weekend na mijn ogenschijnlijke vruchtbaarheids periode 2 dagen heel hevig rood bloedverlies gehad, en alleen na de sex.. dus ik weet echt niet zo goed wat ik moet denken...
    en cynthia, ik heb ook heel veel kwaaltjes en echt hele gekke kwaaltjes.. .word er zelf echt een beetje gek van. sommige mensen zeiden tegen mij dat het schijnzwanger kon zijn maar m;n buik is al 3 weken zo en word steeds erger, terwijl ik er voor eergister helemaal niet meer zo meer bezig was me eige er gewoon overheen had gezet zo van ja me ongi zal nog wel komen dus wacht maar af... dus ja dan ist ook geen schijnzwanger toch?

9. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ik denk dat je er juist last van kan hebben als je maar 2 maanden de pil hebt geslikt, dan is je lichaam net aan de hormonen aan het wennen en dan stop je er weer mee. Dan gebeurt er natuurlijk vanalles daarbinnen!

Wat betreft je vraag, ik heb geen idee of een ovutest uitkomst bied, ik zou in jouw situatie gewoon nog een week wachten, dan een zwtest doen, is die negatief dan even de HA bellen voor je eigen gemoedsrust.

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb normaal ook een hele platte dunne buik van mezelf, en had hier vorige maand ook een vraag over gesteld omdat mijn buik mega opgezet was.. en dat is hij nu nog steeds.. bij mij komt dit puur door het stoppen met de pil.

eerst had ik echt een mega platte buik en nu hetzelfde als jou..

en het kan best zijn dat je nu je ei hebt hoor als je ovu test positief is.. ook al ben je 37 dagen niet ongi geweest..

normaal heb jij bijv ( ik noem maar wat) op dag 14 je ei, en nu misschien op dag 28 ofzo omdat je cyclus door de war is.

een ovu test kán positief geven als je zwanger bent, maar dan zou een zwangerschapstest nu toch ook positief moeten kleuren..
    maar er zijn zat meiden die zwanger zijn en de ovulatietest negatief aangaf.. ovulatietesten meten immers geen HCG maar alleen LH.

hoop dat je er iets aan hebt :)

11. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Het lijkt toch wel op ontpillen ook omdat de zwangerschapstesten negatief zijn.
    Ik heb ook voordat ik ongi moet worden een opgezette buik, echt opgezet.
    Ook krijg ik grotere borsten, je lichaam kan je soms zo voor de gek houden meid! Ik zou gewoon even de huisarts bellen, misschien kan die je raad geven of iets voor je doen (bloedtest ofzo)
    Wat net al gezegd werd ook al ben je maar 2 maanden aan de pil, het kan je hormoonhuishouding aardig in de war schoppen.

Succes meid!

12. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

7 jan 2009
    69
    0
    0
    Goes Nederland
    heey thnx super thnx allemaal! fijn te zien dat veel mensen mee willen denken.... zelf word je een beetje gek... ja idd het is maar gewoon afwachten... ik kan echt niks anders doen dan wachten.. had voor zekerheid alvast even huisarts gebeld en die zei ook kijk het nog maar even aan... vind het alleen zo raar dak zo veel symptomen heb echt de gekste dingen die ik normaal bij ongi niet had zoals die opgezette buik en ik eet zelfs augurken nou die moest ik normaal echt NOOIT ! echt heel raar... maar idd echt maar gewoon afwachten kan niks anders doen... maar gewoon aankijken en volgende week maar weer een test doen..
    igg nogmaals allemaal hardstikke bedankt!

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Je lijf kan heel raar doen hoor kimmutjuh,ik dacht afgelopen keer ook echt een paar dagen voor 99% zeker te weten zwanger te zijn,ben wel overtijd maar heb geen positieve test helaas.

14. kimmutjuh, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.
    rachel

15. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

7 jan 2009
    69
    0
    0
    Goes Nederland
    nee ik wacht het idd maar gewoon af... vrouwelijk lichaam is soms zo raar... ik wacht wel gewoon tot in ongi word... en hou toch een klein beetje rekening mee dat het zo zou kunnen zijn maar ga d'r niet van uit... mocht ik over 2 weken nog niet ongi zijn dat moet ik toch echt nog maar eens terug naar de huisarts...

Deel Deze Pagina