Positieve zwangerschapstest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by germar, Dec 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Hallo,

Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en de teststreep gaf een streepje aan, die bijna net zo donker is als de controlestreep. Mag ik er vanuit gaan dat de test positief is of is het beter om nogmaals te testen over een aantal dagen?
    Hoe vaak testen jullie om er vanuit te mogen gaan dat je zwanger bent?
    Alvast bedankt.
    Groetjes

p.s. Ik heb de test in mijn album geplaatst

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Lijkt me duidelijk! Gefeliciteerd...

3. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord. Overtuigd ben ik nog niet. Het is de eerste keer dat ik een zwangerschapstest heb gedaan, dus durf er nog niet goed vanuit te gaan. Ik heb de test ook in mijn album geplaatst.
    Groetjes

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Meid niet zo onzeker! Je foto is vaag maar ik zie duidelijk 2 strepen! Ben je al lang overtijd? Je kan altijd voor je eigen gemoedsrust nog een test doen van een ander merk bijvoorbeeld Clearblue digitaal daat staat zwanger of niet zwanger. Maar ik ga er van uit gezien de test dat je hartstikke zwanger bent!

5. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ben het volledig met Aylin eens, gefeliciteerd!
    Duidelijker kan bijna niet! ;)

6. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Het is allemaal nieuw voor mij, dus ook vandaar die onzekerheid. En om niet al te teleurgesteld te worden, hou ik nog in mijn achterhoofd dat ik ongesteld zou kunnen worden.
    Mijn cyclus is helaas erg onregelmatig. De laatste keer zat ik op 37 dagen, nu al op 48 dagen. Die daarvoor waren allemaal korter dan 37 dagen.

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Kan me voorstellen meid die onzekerheid maar je bent toch echt zwanger! Nu lekker genieten. Lucia is het ook met me eens ;)

8. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Dank je voor al jullie reacties. Geeft toch wel een positief gevoel. Ga voor de zekerheid nog een testje doen. Ben meer voor de "second opinion" haha.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,191
    35,885
    113
    Haha, je bent harstikke zwanger joh! Gefeliciteerd. Morgen even een digitale clear blue doen en dan geloof je het vast wat beter.

10. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Haha dank je wel. :D
    Ik zit te denken om die nieuwe digitale clearblue test te doen. Met conceptie- indicator. Kun je ook nog zien hoeveel weken je ongeveer zwanger bent. Heeft iemand hier ervaringen mee?

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ziet er goed uit! Ik heb geen ervaring met de indicator, maar misschien is het voor jezelf nog wel even lekker als de test dan gewoon zwanger zegt, kan je niet meer twijfelen ;)

12. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Ja dat lijkt mij dus ook, gewoon nog even een test voor alle duidelijkheid. Dan ga ik maar gelijk voor een digitale...
    Groetjes

13. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Zwangerder dan dit kun je niet worden hoor. ;)
    Gefeliciteerd!

14. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Dank je wel!
    Voor alle zekerheid toch nog een testje doen, haha
    Heb ij ervaring met de digitale clearblue test?

15. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nee, heb ik niet...
    Maar als jij 'm nou doet weet ik ook of het misschien wat voor mij is. ;)

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

De digitale cb is erg makkelijk en goed! Voor 3 testen betaalde ik 19,95, al heb jij niet meer dan 1 test nodig, want je bent gewoon zwanger! :) gefeliciteerd meid!

17. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Dees bedoelde ze. ;)
    Maar zwanger is ze idd. ;)

18. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Jullie zijn allemaal wel erg overtuigd dat ik zwanger zou kunnen zijn he, haha. Ben ook van plan om 1 zo'n cb digitaal te doen. En dan die nieuwe met conceptie- indicator
    Groetjes

19. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wanneer wil je die gaan doen dan?

20. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    Er zijn een heleboel meiden die zitten te smachten voor zo'n test, wauw zeg, die is mega positief!
    Ik zou geen seconde meer twijfelen, jij bent superzwanger! Gefeliciteerd!

(snap je onzekerheid wel hoor, ik heb inmiddels ook al vijf testen gedaan, kijk maar in mijn album, hahaha en dit is mijn tweede zwangerschap, moet je nagaan)

Share This Page