Hey Ladies, Sinds mijn Missed abortion ben ik maar eens een temperatuurkaartje bij gaan houden aangezien mijn cyclus een drama is. Nu zag ik dat ik 5-feb m`n eisprong heb gehad...moet zeggen dat ik deze ronde er eigenlijk heel relaxt in sta en zoiets heb van; zie wel wat er gebeurt, ben al blij dat ik uberhaupt een eisprong heb gehad... Toch begint het ineens te kriebelen om een testje te doen komende donderdag.. Het leek me ineens wel een heel leuk, liefdevol, valentijnscadeau voor m`n vriend...dus ik ben heel nieuwsgierig...(en ja weet dat het bij iedereen verschillend is...)..wie op 9DPO een positieve zwangerschapstest in handen had... Spannend...en dat terwijl ik eigenlijk nooit zo met valentijn bezig ben, maar dit zou wel super leuk zijn per toeval.. Thanks voor het delen van jullie ervaring!
Hoi meid spannend!!! ik had de 1e x posi test op dag 9.. de 2e x op dag 8.. toen zag je bij kruidvat 2voor5 nog niets.. maar wel op sensitest.. die van kv zag je op dag 9 heel licht streepje
@happy2012. Ik had mijn eerste + test op 9dpo smidddags (zie foto). Teste 10dpo sochtend met CB dig 1-2 weken. Dus het kan zeker. Vervelende is wel dat je dan nog tot je NOD moet wachten,...kan alleen een biochemische zwangerschap zijn namelijk.
Deze was 9 dpo http://www.zwangerschapspagina.nl/members/55833-albums11533-picture70280.html Deze 10: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/55833-albums11533-picture70341.html
Hoi , Hier mijn testrijtje van in de week van vrijdag 8DPO(-) of niets te zien tem dinsdag. Bekijk bijlage 305984
Spannend...het zou dus als het toevallig raak is zomaar zichtbaar kunnen zijn morgen...ben benieuwd... ik voel me niet zwanger...dus verwacht sowieso niet veel, maar tsja..je weet maar nooit.. ik zie dat een aantal van jullie in de middag hebben getest..is dat op 9DPO dan toch beter/ grotere kans dan in de ochtend? Bedankt voor jullie reacties iig!
Ik had 8 dpo een duidelijk positieve test, hoefde niet te turen. Was met ochtendurine. Zou het gewoon proberen, maar niet teleurgesteld zijn als je (nog) geen streepje ziet... Het is nog vroeg Succes!
Had al heel vroeg een vaag streepje op mijn test, maar zo licht dat ik nog niet met zekerheid kon zeggen of ik nou echt zwanger was. Je kunt het altijd proberen toch? Zie je niks dan gewoon 3 a 4 dagen later nog eens proberen.
Ga sowieso morgen een testje doen. Heb niets te verliezen. En als ik eenmaal m`n zinnen ergens op gezet heb, zal het gebeuren ook, haha. Zal wel laten weten wat het de uitslag is!