zeer lichte streep op predictor early

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moniek1986, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik heb net een test gedaan en binnen de tijd gaf hij een zeer ligt streep aan wel een breed streepje net als in het controle venster maar ligt van kleur

In de bijsluiter staat ook al is de streep zeer ligt dan ben je zwanger met vriend zag het ook en zij ook is wel ligt

Kan ik er nu wel gewoon vanuit gaan dat ik zwanger ben vooral omdat ik deze straat niet alleen zie en het ook in de bijsluiter staat?

Groetjes moniek

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Moniek,

ik denk dat je inderdaad zwanger bent! De streep dient alleen te verkleuren bij Hcg, dus zwanger :)
    Ik kan me voorstellen dat je over een paar dagen nog eens test voor de zekerheid om een vals positieve test uit te sluiten. Eventueel met een ander merk.

Groetjes Brigitte

3. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Hallo Moniek,

er is in ieder geval zwangerschapshormoon aanwezig in je lichaam, dus dat duidt op een zwangerschap. Je bent wel erg vroeg met testen, dus het is allemaal nog erg pril. Ik hoop echt voor jullie dat het na 5 miskramen, eindelijk goed mag gaan. Veel succes toegewenst!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina