hoi dames ik heb sinds mijn eiersprong al last van een raar gevoel in mijn onderbuik, nou is er de afgelopen week wat bij gekomen, - nog steeds druk in de onderbuik - veel plassen - lage rug pijn - zere borsten en dan voornamelijk aan de zijkant maar ook elke keer steken in mijn borsten - opgezette buik (harde buik) - moe moe moe en nog eens moe - met vlagen misselijk morgen is mijn NOD... wat denken jullie ???
Laat ons weten wat het testje heeft opgeleverd. Want ik ben het er inderdaad mee eens! Doe een test... Ik ben benieuwd!
i hope it sooo wij zijn inmiddels 24 maanden bezig dus we willen zo langzamerhand ook wel een keer... en ik laat het zeker morgen weten als ik durf te testen misschien wacht ik ook nog wel een paar dagen maar weet nog niet zeker ik hoop echt dat het zo langzamerhand waar is wat ik voel
Ik hoop het ook voor je! Na 24 maanden mag het wel eens! Jou geduld wordt aardig op de proef gesteld meid, ik duim voor je.
het is soms ook niet meer te doen maar we wachten maar weer gespannen af man lief wil volgende week pas testen maar denk niet dat ik dat vohoud als ik over tijd ben
hoi hoi dames vandaag is dan mijn NOD aangebroken geen ongi aanwezig en ook geen vermoedelijke ongi getest : negatief. kan het zijn dat je een paar dagen naar je nod pas posi kan testen? groetjes