ervaringen met slecht zaad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door strom23, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strom23

    strom23 Actief lid

    29 feb 2008
    292
    0
    0
    hallo,

    ik heb een vraagje waar miss een aantal van jullie een antw op kunnen geven wat ik/we kunnen verwachten de komende tijd..

    we zijn nu 1,5 jaar bezig zwanger te raken.. eerst bleek dat mijn baarmoeder niet goed was.. wat gelukkig na een half jaar helemaal is opgelost.. nu kreeg ik mijn laatste check up vd week bij de gyn.. en alles was nog steeds helemaal goed.. wij blij...!

    tot dat ze kwam met de uitslag van mijn man,..

    "er is niet veel beweging" was wat er gezegt werd.. dus moet mijn man nog een test ondergaan,..
    Hier hadden we niet echt op gerekend omdat we dachten dat het "problee" bij mij zou liggen toen die tijd..

    ik vroeg me af of iemand dit herkent? of tips heeft wat we kunnen verwchten?

    PS 2 maand gelden hebben we wel een vroege miskraam gehad!

    Groetjes !
     
  2. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi,

    ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn ouders wel.
    mijn moeder had verkleefde eierstokken en een halve baarmoeder en mijn vader had lui-zaad.
    Ze heeft meerdere miskramen gehad en er werd verteld dat ze waarschijnlijk geen kinderen konden krijgen.
    Ze hebben zelfs aan adoptie gedacht en toen werd mijn moeder spontaan 2x zwanger!

    helaas kan ik niet echt vertellen wat jullie te wachten staat, maar zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. En dat dit zo'n 30jaar geleden was denk ik dat ze qua ontwikkelingen meer kunnen.

    ik hoop dat andere je meer kunnen vertellen.

    veel succes
     
  3. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Aangezien je deze vraag ook bij vruchtbaarheidsbehandelingen heb gesteld, doe ik deze dicht.
     

Deel Deze Pagina