Ik moet t ff kwijt.. ik denk dat het wel de stress zijn waardoor menstruatie vertraagd kan worden (ben uiteraard geen dokter).. Sinds gister was ik in de ochtend om 11 u ongeveer 2 uren misselijk, dagt ik dat ik tog ff bad moest nemen maar t hielp maar ff.. maar mijn misselijkheid bleef t dus ik was 2 x cabo nasi gaan eten.. misselijkheid ging eindelijk weg.. maar misselijkheid kwam in de avond weer terug.. ik ging hond uitlaten omdat ik afleiding wou, dus van de misselijkheid af.. en daarna gaan slapen.. maar middernacht moest ik om 4 u wakker worden van plassen... en daarna een beetje honger/misselijk.. maar ik voelde geen krampjes meer.. ben vandaag 3 dagen overtijd natuurlijk 3 dagen zegt niet alles.. vandaag was ik een beetje misselijk en had ook honger... in de ochtend 4 chocholades gegeten en krentebolletje gegeten... ik was ook heel erg snel moe dus ging slapen.. toen ik wakker werd had ik weer last van honger en misselijk.. krampjes kwamen ook terug alleen waren het wel heel erg zacht en de krampjes soms wegging en dan terugkwamen.. dus ik dagt dat ik missgien wel ongesteld ga worden dit weekend dus afwagten.. ik zou tot volgend week wagte als ik nog steeds niet ben doe ik nogmaals uiteraard voor de laatst keer test!
Het kan van alles zijn natuurlijk maar je bent pas 3 dagen overtijd en de klachten die je hebt kunnen van stress zijn maar ook van een zwangerschap. Als ik jou was zou ik zondag nog eens testen en als het nog steeds negatief is en je bent ook nog niet ongesteld dan maandag eens de huisarts bellen en vragen wat je het beste kan doen. Succes!
Gistermiddag had ik getest dus negatief en vandaag nog steeds niet ongesteld.. 5 dagen over tijd.. Ik wagt nog één weekje als het na één week nog steeds niks wordt dan ga ik egt de laatst x testen als het weer negatief is dan ga ik egt actie ondernemen (HA bellen voor de afspraak etc).. Fijne dag allemaal!
Hallo ik ben nieuw hier, ik zit in de derde ronde nu. Zit nu 6 dagen voor nod en heb af en toe flinke steken onderin ,ook heb ik last van gevoelige zware borsten. En eergisteren ineens een gigantische puist op mijn wang die ik normaal nooit heb en met vlagen misselijk.. Maar probeer realistisch te blijven want je voelt nu echt ieder kwaaltje, maar het blijft spannend.. Dus nu even afwachten.. Hoop voor je dat je zwanger bent wel appart 5 dagen over tijd! Ik ben altijd persies 14dagen na ovulatie ongi! Met ovulatie test berekend!
vandaag 6 dagen over tijd.. wel gevoelige en steken in de borsten ogen doen heel erg raar en zachtpijn in onderbuik maar ik voel eigenlijk geen pijn en sinds gister heb ik er last van de maagzuur. Ook spannend voor jou!
Morgenochtend moet ik een afspraak maken met de ha, hopelijk dit keer de bloedtest laten doen! morgen ben ik misschien wel 7 dagen overtijd inmiddels want er is nog geen teken van de menstruatie helaas!