Vreemd: ovulatietest wordt niet terug echt lichter na ovulatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dikkelke, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Ik hoop dat jullie me wat raad kunnen geven.

Ik gebruik al 3 rondes ovu testjes. Ik weet heel goed met behulp van deze testjes mijn ES op te sporen.

Nu heb ik deze ronde iets vreemd aan de hand.

Op zaterdag had ik een KNAL positieve test. Zaterdag avond-nacht enorme ovulatiepijn. Zondagmorgen voelde ik echt het eitje springen. Zondag was de test ook iets lichter dan de dag er voor.

Nu, ik ben blijven doortesten en de testjes van maandag en dinsdag kleuren ook nog vrij sterk.

Dit heb ik nog nooit gehad. Normaal wordt het 2de lijntje zeer bleek tot niet zichtbaar.

Heeft iemand dit al voorgehad?

Het zijn de ovu testjes van Sensitest. Ik ben er heel tevreden van. Ze werkten bij mij altijd correct.

Hierbij de link met de foto van de testjes (mijn profielpagina):
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44284-albums6914-picture39973.html

Heel erg bedankt voor jullie raadgevingen.

Dikkelke

2. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    En t ovu testje van daarjuist is zo goed als even donker als de controlestreep.

Zeer vreemd...

3. Het mooiste

14 jun 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb ik dus ook last van, ik begrijp er niets van.

4. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik laat me eventjes terug horen.

Na die bizarre reeks, heb ik gisteren op 9 dpo 2 x met de kv 2 v 5 en 2 x met de cb digital positief getest.

Bloedafname gisteren zei wel nog dat het heeeeeeel heeeeeeel pril was en dat er nog geen garantie was. Ik moet maandag terug voor een nieuwe bloedafname.

Mijn hcg waarde was op 9 dpo 12. Maar zoals ik al zei, heel heel pril. Op 3 weken en 2 dagen dus!

Laat ons hopen he...

Maar je ziet dus dat die positieve ovu testen toch al wel een indicatie waren.

Trouwens, die zijn eventjes terug bleker geweest maar sinds maandag terug donkerder aan het worden!!

Groetjes,

Dikkelke

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Van harte met je zwangerschap!!

6. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    HoiHoi

Mijn verhaal lijkt erg op die van dikkelke.

Ik heb zaterdagochtend, een knal ovu test gehad, nu donderdag, dus 5 dagen later, zijn mijn ovu test nog steeds positief...

De onderste is van vanmiddag

zie foto

Heb dinsdag en gisteren, onderin me buik de hele dag steekjes gehad, vooral als ik opstond, of moest hoesten.

Ook is mijn urine erg vlokkerig, zitten kleine witte stukjes in.

7. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan, het kan...kijk maar naar mij...

K zal straks nog eens een ovutestje doen. K heb er nog een paar :p

8. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd,hoop dat het bij mij ook zo afloopt, hihi

apart he! vind het erg vreemd, kan ik dinsdag/woensdag misschien steken hebben gehad, van een eventuele innestelling? of is het daar te vroeg voor?
    Verder geen kwaaltjes, alleen zere tepels, maar dat had ik de rondes hier voor ook

9. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 10/7 mijn ES. Dat was een zondag. De WOENSDAG :D, moest ik plots blijven staan van erge steken. De zaterdag erna verloor ik een heel klein beetje rozige afscheiding. Maandag avond testte ik licht positief met kv test.

Ik heb daarstraks een ovu testje gedaan voor de lol. KNAL positief. Net zoals die in de testreeks!

Hihihihihi, dus het kan wel.

Mijn ovu testjes zijn na een weekje terug iets lichter geworden om nu terug heel donker te zijn!!

Ik duim voor je! Hou me op de hoogte!

10. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het begin van je verhaal, lijkt heel erg op die van mij! Ik ga morgen nog een ovu test doen en als die NOG positief is..ga ik het wel heel vreemd vinden haha!!

Ik heb nog geen roze afscheiding gehad. Vind het nu wel een klein beetje spannend worden, omdat deze maand het anders gaat, dan de maanden hiervoor!

Ik ga je op de hoogte houden!

11. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds duidelijke 2 e streep! Dag 6 inmiddels

12. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Jeetje zomer wat spannend!!
    Ik hou ook altijd een duidelijke 2e streep maar hij is niet echt knal positief..
    Het zou wel heel snel duidelijk zijn bij je dan. :D
    Ik ga voor je duimen.

13. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hallo meiden,

Wie snapt hier wat van?
    Ik heb een bijlage [​IMG]
    Vandaag test gedaan (10.45)en die geeft weer een donkere kleur aan.
    ik heb van 17 op 18 juli ook een donkere test gehad, maandag 18 juli heb ik mijn eisprong gevoeld.
    Nu 5 dagen later dus de 22e zie het onderste testje...
    De rest is van de dagen ervoor, lichter dus, heb vaak sochtends en savonds een test gedaan.

Wat kan dit zijn?:(of heeft iemand dit ook gehad?
    Mijn NOD verwacht ik rond de 31e.

Dank jullie wel alvast!

14. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    hey jouw testen lijken op het verhaal hierboven hé!! hopelijk betekend dit voor jou ook een zwangerschap!! ik duim!! hij wordt in ieder geval terug donkerder! spannend!

15. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi
    Vandaag dag 7 na de eerste positieve test, nog steeds een tweede streep,niet héél donker,maar wel.zichtbaar,is toch vreemd!!!??? De vorige keren was de test vrijwel twee dagen na de positieve test, alweer wit.
    Blijf het toch vreemd vinden....

16. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Zomer: heb je misschien een foto van je testen?
    Op die van mij staat namelijk eigenlijk altijd een 2e streep, alleen niet zo fel of duidelijk.
    Dan kan je even vergelijken.

17. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tijdje niet gelezen, De testen worden nu lichter, wel een heel licht streepje nog. dit heb ik de vorige cyclussen niet gehad, dan was het testje OMO wit,

Vind het daarom erg vreemd....! Even afwachten nog, nog 5 dagen, ongeveer, ga er niet van uit deze maand, deed ik eerst stiekem wel, ivm de steken, etc.

18. GD85

GD85 Lid

18 jan 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ook ik heb dit aan de hand. Ik ben sinds vorige week dinsdag aan het testen met zwanger & kids testen, en ze zijn vanaf deze dag (dus nu 8 dagen op rij) positief. De ene iets positiever dan de ander, maar ze blijven positief.
    Er was 1 test, die van afgelopen vrijdag, waarbij de teststreep donkerder was dan de controle streep. Deze dag had ik ook een erg zware onderbuik en op zaterdag ochtend draderig slijm. Ik denk dat dan mijn eisprong is geweest?
    Maar hoe het nu kan dat mijn testen positief blijven, is mij echt een raadsel.
    Het zou natuurlijk te fantastisch zijn als ik ook zwanger blijk te zijn, maar het lijkt me raar dat de testen daar meteen op zouden reageren... Ik wacht denk ik sowieso met testen tot 7 augustus (dan zou ik (als ik zaterdag mijn ei heb gehad) op 15 DPO zitten).
    Ik ben zeer benieuwd naar jullie mening en ervaringen.

Gr,
    Geda.

Deel Deze Pagina