negatief getest en overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door gerda, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    hoi meiden moet even mn verhaal kwijt. moest zondag ongi worden maar tot nu toe nog niks.heb gister nega getest .ben s ochtens en savonds misselijk. ik weet het even niet meer. zou ik tevroeg getest hebben? wie hebben hier ervaring mee?

    groeten gerda
     
  2. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ja het zou kunnen dat je te vroeg hebt getest.
    Als ik jou was zou ik na het weekend nog een test doen. En zolang er geen duivels zijn is er hoop!
     
  3. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hoi Gerda,

    Ik zou ook nog even wachten... en idd net wat Bar zegt... de duivels zijn nog niet gekomen dus er is hoop genoeg!!!

    Sterkte en succes.

    Kus Toys
     
  4. dennisenjose

    dennisenjose Actief lid

    29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    hoi gerda
    ik ben 12 dagen over tijd en nog steeds geen positieve test ga morgen naar de dokter voor een bloedtest hopenlijk krijg ik dan iets te weten want de onzekerheid knaagt aan ons
    liefs jose
     
  5. dennisenjose

    dennisenjose Actief lid

    29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    hoi gerda
    je kunt het beste nog ff wachten. mijn :evil: :evil: is vandaag begonnen na 13 dagen "over tijd" te zijn geweest had ook negatief getest telkens weer en ben vaak misselijk geweest (misschien het warme weer). maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen :) maar dat wil niet zeggen dat het bij jou niet raak is ik schrijf alleen mijn ervaring die ik nu heb veel succes
    liefs jose
     
  6. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    bedankt meiden voor jullie reacties .nog steeds niks tebekennen. word er wel een beetje onzeker van .afwachten maar zit niks anders op groetjes gerda
     
  7. Mootje1985

    Mootje1985 Actief lid

    24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ik heb toen zelf 5 testen gehad en steed NIET zwanger maar naar 8 weken was ik dus wel zwanger! Bij de ha kunnen ze meerder testen doen en daar komt meestal wel uit of je zwanger bent of niet, of dat er iets anders is!
    S6
     

Deel Deze Pagina