Beste allemaal, Net als jullie zijn ook wij bezig om kinderen te krijgen. Na een miskraam bij 15 weken proberen we nu voor de tweede keer zwanger te worden. Nu is 6 januari a.s. mijn NOD. Dat betekent dat ik op 24 december mijn eisprong moest hebben en 28 a 29 december de innesteling. Nu heb ik op kerstavond een klein beetje bloed verloren, donkerrood en niet meer dan een veegje op het toiletpapier, de dag van mijn ovulatie, en vandaag weer een heel klein beetje donkerrood en niet meer dan een veegje, de dag na de innesteling. Nu is mijn vraag of de ovulatie een kleine bloeding kan veroorzaken en of meer van jullie dat hebben gehad. Ik ben na 8 maanden na de miskraam behoorlijk onzeker en ik ben oo zo bang dat het ook nu weer mis zal gaan..
Wat erg van je miskraam zeg! 15 weken is al wel ver! Hopen dat het snel weer raak is! Ik heb ook regelmatig een paar dagen voor mn eisprong wat (oud) bloedverlies, vaak 2 a 3 dagen donkerbruine afscheiding. Maar ik heb ook endometriose (oa op één eierstok) en waarschijnlijk heeft het bij mij daarmee te maken. Ik had het er pas met mn gyn over en die vertelde dat meerdere vrouwen bloedverlies hebben bij ovulatie dus het schijnt normaal te zijn. Groetjes Celia