zeurend gevoel in je onderbuik, herkenbaar?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door babyummels, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Dag lieve mensen,

ik ben net zwanger, en moet nog zeer aan het idee wennen.
    Ik heb een vraagje aan jullie..
    Ik heb zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik. Soms zit het rechts dan weer links. Een beetje krampachtig en zeurend. Hadden jullie dat ook?
    Ik moet zeggen dat ik wel ontregeld ben qua ontlasting sinds ik zwanger ben.
    Af en toe maak ik me een beetje zorgen. Had 2 maanden geleden een miskraam. kunnen jullie me helpen.. Ik vind het zo spannend....
    Alvast bedankt.
    Liefs moeder van baby Ummels

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Ik had dat zelf ook, de beste omschrijving die ik er voor kon vinden was ook inderdaad een beetje zeurend gevoel alsof er een blauwe plek zit waar je tegn aan stoot. Volgens de vk was dit heel normaal en een kwestie van de groei van de baarmoeder, soort bandenpijn dus al. Het klopt volgens mij ook wel, want zodra de kleine/mijn buik hard groeit heb ik het nu nog wel eens, dus ik zou zeggen niet teveel zorgen maken en voel je je niet gerust even bellen met de vk.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik heb het ook gehad. Het is de groei van je baarmoeder én ook je darmen kunnen dergelijke klachten geven. Het zijn vrij normale pijntjes voor een prille zwangerschap.

Succes met je zwangerschap!

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Zoals hierboven al geschreven is het heel normaal het betekent het dat je baar moeder groeit. Ik het had ook al heel snel en heb het toevallig vandaag ook best wel erg weer. Heb ook het idee dat mijn buik op dit moment vrij snel groeit.
    Het hoort er allemaal bij... en als je je zorgen maakt dan bel of mail je verloskundige eventjes.
    Succes met je zwangerschap!

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ja ik had dat ook, echt een zeurende pijn. Ik had echt een ongesteldheidsgevoel maar dan zonder bloed.

Geniet van je zwangerschap!
    liefs Miek

6. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Bedankt voor al jullie lieve reacties.
    Ik ga me steeds minder onzeker voelen, en daardoor steeds meer genieten van het zwanger zijn. Over 8 maanden heb ik gewoon een klein hummeltje in mijn armen!
    Jullie zijn al wat verder, dus ik wens jullie vast succes met de bevalling.

Nogmaals bedankt!

7. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Babyummels, dat is heel normaal. Ik had hier tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje ook veel last van.
    Nu ook weer maar weet nog niet of ik weer zwanger ben of niet.
    Niet onzeker zijn meid, lekker genieten want voor je het weet zijn deze bijzondere maanden voorbij :)

8. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Zoals iedereen al zegt ;) heel normaal, had ik ook, een soort ongesteldheid-gevoel. Heb ik bijna mijn hele zwangerschap gehad!

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik heb vanaf week voor mijn NOD constante drukkend/zeurend gevoel in mijn onderbuik en nu ook af en toe wat steken,

10. meid88

meid88 Actief lid

8 jun 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben nu bijna 8weken zwanger maar heb nu een soort spierpijn in mn onderbuik echt vervelent

11. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Herken ik ook hoor, is een soort ongi-gevoel, een beetje stekerig.. En kijk waar ik nu ben!
    Vlos noemde dit inderdaad bandenpijn, of groei van je baarmoeder, alleen maar een goed teken!
    Geniet van je zwangerschap meid!
    Liefs, Pluis

12. jenniferko

jenniferko Nieuw lid

2 sep 2009
    2
    0
    0
    student
    limburg
    Hoi,
    Ben nieuw
    Ik herken de zeurende,stekend pijn in de onderbuik maar al te goed. (echt een ongigevoel). Ik heb er het meest last van tijdens het lopen.
    En ik maakte me echt ongerust.
    Ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger en heb 28 juli een MK gehad. Dus meteen maand erna weer succes!
    Nu ik dit lees maakt me weer wat minder onzeker. :)
    Liefs Jennifer

13. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ook ik heb regelmatig een vreemd gevoel in mn tummy, de ene keer heel laag dan weer wat hoger of idd meer aan de zijkanten.
    Beetje het gevoel elk moment ongi te moeten worden heeel frustrerend want nu denk ik steeds dat ik straks niet meer zwanger ben :$
    Maar idd iedereen heeft er last van en dat scheelt wel :)
    Heb ook onwijs last van mijn darmen..
    Verder weinig klachten nog behalve moe :)

14. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik herken het ook en dat is gewoon de groei van de baarmoeder waar je last van hebt banden pijn wat ze het ook wel noemen ik heb het 1 week heel erg gehad dat ik haast niks meer kon maar dat kwam gewoon dat me baarmoeder in 1x te hard groeide dus geen zorgen maken hoort alemaal bij het zwanger zijn :D

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb het sins 2 weken heel erg. Soms tot het vervelends toe. Vooral s,avonds na het werk ik sta de hele dag. Net bij de VK geweest en die zei dat het de groei van de baarmoeder was

Deel Deze Pagina